SiteToGo

MV Mediation

Prima, aardige en vooral behulpzame mensen

Motards Tour du ALS

SiteToGo is een innovatief en een vooral servicegerichte organisatie. Gericht op meedenken en ontwikkelen van het platform voor onze club.

Comminz BV

Goede werkbare site, precies zoals we wilden. Ook fijne samenwerking! Zeker aan te bevelen.

We zijn erg tevreden over site to go.

Oxonia autolease, advies & contractbeheer

Er wordt volop meegedacht over de inrichting van een optimale website. Vragen worden snel en vakkundig beantwoord. Een aanbeveling waard.

De FM Ontwikkelaar

In het voortraject zijn het korte lijnen en mooie inspirerende ideeën. Uiteindelijk met het resultaat waar we als bedrijf helemaal blij mee zijn.

De Kracht Van Eenvoud interieurontwerp

Fijn team om mee samen te werken. Ze denken goed met je mee geven tips en adviezen én zijn
ook lekker eigenwijs. Ze leggen je haarfijn uit waarom iets wel of niet werkt. Je wilt immers goed gevonden
worden en meer bereik.

Jan Akse , Akxent Huis en Hypotheek

Mijn ervaring met Site ToGo is ronduit goed te noemen.
Goede communicatie, transparant. Voorstellen zijn verfrissend!
Denken goed mee en leven zich in in jouw situatie waardoor het...
Mijn ervaring met Site ToGo is ronduit goed te noemen.
Goede communicatie, transparant. Voorstellen zijn verfrissend!
Denken goed mee en leven zich in in jouw situatie waardoor het eindresultaat echt goed is.
Prijs/Kwaliteit is zonder meer uitstekend te noemen1

FB LabourWise

SiteToGo heeft op een snelle en effectieve manier mijn website ontworpen en ook mijn logo en briefpapier. Ik ben erg blij met hoe ze dit hebben opgepakt. Ook het logo spreekt me erg aan, het is een... SiteToGo heeft op een snelle en effectieve manier mijn website ontworpen en ook mijn logo en briefpapier. Ik ben erg blij met hoe ze dit hebben opgepakt. Ook het logo spreekt me erg aan, het is een combinatie van zakelijkheid en speelsheid; precies wat ik zocht.

Goed concept met ruime keuze van layout.