Ahmed Tahiri

Goede basis training. Gegeven op goede locatie in Utrecht. Mijn opdrachtgever stapt volgend jaar over naar Power BI vanaf Qlick en door de training ben ik daar goed op voorbereid. De training was... Goede basis training. Gegeven op goede locatie in Utrecht. Mijn opdrachtgever stapt volgend jaar over naar Power BI vanaf Qlick en door de training ben ik daar goed op voorbereid. De training was leuk gegeven.

Nadat ik de power bi basis training had gevolgd ben ik ook doorgegaan voor de advanced training bij trainer Jeroen. Hij legde de stof heel geduldig en goed uit. Vooral tijdens het DAX gedeelte had... Nadat ik de power bi basis training had gevolgd ben ik ook doorgegaan voor de advanced training bij trainer Jeroen. Hij legde de stof heel geduldig en goed uit. Vooral tijdens het DAX gedeelte had ik wat meer moeite. Super fijn dat er zo gemakkelijk tussen de verschillende kennisniveau's geschakeld kon worden.

Nadat ik de basis en advanced training had gevolgd ben ik ook voor de expert training gegaan. Deze training heeft me veel geleerd over power query. Ook tabular editor is een hele handige externe... Nadat ik de basis en advanced training had gevolgd ben ik ook voor de expert training gegaan. Deze training heeft me veel geleerd over power query. Ook tabular editor is een hele handige externe tool om te gebruiken. Complimenten voor trainer Jeroen!

Ik heb de Excel Gevorderd training bij trainster Dianne gevolgd. Ik miste nog wat kennis m.b.t. de basis vaardigheden van Excel. Dianne heeft hier en daar wat uit kunnen leggen tijdens deze... Ik heb de Excel Gevorderd training bij trainster Dianne gevolgd. Ik miste nog wat kennis m.b.t. de basis vaardigheden van Excel. Dianne heeft hier en daar wat uit kunnen leggen tijdens deze gevorderden cursus waardoor ik alsnog het optimale uit deze cursus heb kunnen halen. Verder vond ik de training online goed te volgen. Je merkt nauwelijks verschil met een live training behalve dat het wat lastiger is om de trainer mee te laten kijken op je scherm, maar ook dat went uiteindelijk.

Mischa

Ik heb de Excel Gevorderde cursus gevolgd, om de benodigde voorkennis op te doen voor de Power BI Trainingen. Mijn specifieke leerdoelen waren om meer vaardigheden op te doen met Excel en ten minste... Ik heb de Excel Gevorderde cursus gevolgd, om de benodigde voorkennis op te doen voor de Power BI Trainingen. Mijn specifieke leerdoelen waren om meer vaardigheden op te doen met Excel en ten minste draaitabellen te leren. Online is de cursus goed te volgen, met drie mede cursisten. Goede interactie en een enthousiaste trainer. Ik beveel deze training zeker aan.

Mischa

Omdat onze organisatie overgaat op Power BI zal ik zelfstandig dashboards gaan bouwen met deze tool. Voorafgaand aan deze training heb ik de Excel Gevorderde training gevolgd, deze training was heel... Omdat onze organisatie overgaat op Power BI zal ik zelfstandig dashboards gaan bouwen met deze tool. Voorafgaand aan deze training heb ik de Excel Gevorderde training gevolgd, deze training was heel goed bevallen. Daarom heb ik weer voor SignOn gekozen. Wederom een Top training, veel geleerd! Ik heb deze training op locatie in Utrecht gevolgd. Alles was goed geregeld en c-proof. Ik beveel deze training aan.

Mischa

Na de Power BI Basis training heb ik enige tijd dashboards gebouwd voor onze organisatie. Omdat ik toch meer kennis van DAX nodig had, heb ik wederom via SignOn de Power BI Advanced training... Na de Power BI Basis training heb ik enige tijd dashboards gebouwd voor onze organisatie. Omdat ik toch meer kennis van DAX nodig had, heb ik wederom via SignOn de Power BI Advanced training gevolgd. Uitstekende training, naslagwerk is duidelijk en up-to-date. De trainer heeft enorm veel kennis van Power BI en enorm veel praktijkervaring. Komend jaar zal ik me verder gaan specialiseren en de Expert training gaan volgen. Ik beveel deze training aan.

Zakaria

Ik heb al vaak met rapportage tools gewerkt zonder technische achtergrond, maar ik wilde graag de technische kant beter leren kennen van Power BI. Ik beveel de training aan voor anderen!

Leandro

Mijn leerdoel voorafgaand aan deze training was om erachter te komen hoe rapporten gemaakt kunnen worden in Power BI en wat er allemaal achter zit aan data en codetaal. Deze kennis heb ik zeker... Mijn leerdoel voorafgaand aan deze training was om erachter te komen hoe rapporten gemaakt kunnen worden in Power BI en wat er allemaal achter zit aan data en codetaal. Deze kennis heb ik zeker verkregen en dit gaat me goed helpen om in het vervolg zelf rapporten te maken.

Ruben

We werken bij ons sinds 1,5 jaar met Power BI om van de vele Excel rapportages af te komen en tijd te bespraren. Aangezien ik al ervaring had met andere tools heb ik de basis best aardig geleerd via... We werken bij ons sinds 1,5 jaar met Power BI om van de vele Excel rapportages af te komen en tijd te bespraren. Aangezien ik al ervaring had met andere tools heb ik de basis best aardig geleerd via internet, maar we liepen vaak vast als het op DAX aankwam. Deze cursus heeft daar enorm bij geholpen omdat het niet alleen het nadoen van wat functies is maar er ook echt ingegaan wordt op de logica achter de taal. We hebben gelijk na de training al onze rapportages kunnen verbeteren. De Training was op locatie (corona proof) en dat was ook heel fijn. De trainer was erg bekwaam. Ik heb de training ook aan mijn collega's aangeraden.