Ik heb voor m’n werk Power BI nodig, maar voordat ik Power BI mocht doen moest ik eerst Excel gevorderd gedaan hebben. Alles was goed, trainer heeft goede kennis en is heel sociaal. Locatie goed... Ik heb voor m’n werk Power BI nodig, maar voordat ik Power BI mocht doen moest ik eerst Excel gevorderd gedaan hebben. Alles was goed, trainer heeft goede kennis en is heel sociaal. Locatie goed bereikbaar.

Christine

Jillis, de trainer heeft alles duidelijk uitgelegd en nam overal ruim de tijd voor. Chapeau aan Jillis. Heel fijn om een training op deze manier te volgen, het was een zeer leerzame dag!

Ron

Ik heb deze training gevolgd om formules toe te passen, model beheersbaar te maken en houden en visuals te leren. Top dat alles in blokken wordt uitgelegd en gesaved, makkelijk terug te zoeken. Ik... Ik heb deze training gevolgd om formules toe te passen, model beheersbaar te maken en houden en visuals te leren. Top dat alles in blokken wordt uitgelegd en gesaved, makkelijk terug te zoeken. Ik beveel deze training aan.

Sanne

Mijn werkzaamheden bestaan uit het maken van reports en dashboards. Om deze zo goed mogelijk te maken, wilde ik graag extra kennis opdoen. Dat heb ik bij deze training gedaan!. De training was qua... Mijn werkzaamheden bestaan uit het maken van reports en dashboards. Om deze zo goed mogelijk te maken, wilde ik graag extra kennis opdoen. Dat heb ik bij deze training gedaan!. De training was qua niveau hoger dan wat ik tot nu toe kan, maar goed te volgen. Precies wat ik had gehoopt. Communicatie was tevens helder en goed gestructureerd. Ik heb ontzettend veel geleerd. Freddie is een super trainer! Hij nam de tijd voor vragen en legde alles rustig uit.

De trainers zijn zeer capabel en kunnen de kennis goed overbrengen. Ik heb deze training gevolgd om meer kennis te vergaren over het gebruik van Power BI (voornamelijk DAX). Veel anekdoten uit de... De trainers zijn zeer capabel en kunnen de kennis goed overbrengen. Ik heb deze training gevolgd om meer kennis te vergaren over het gebruik van Power BI (voornamelijk DAX). Veel anekdoten uit de praktijk, ik beveel deze training aan.

Michiel Thijs van der Meulen

Goede training, ervaren en deskundige trainer. Veel aandacht voor vragen vanuit de deelnemers. Wel kwamen de opdrachten erg overeen met wat er uitgelegd werd, waardoor deze opdracht niet erg... Goede training, ervaren en deskundige trainer. Veel aandacht voor vragen vanuit de deelnemers. Wel kwamen de opdrachten erg overeen met wat er uitgelegd werd, waardoor deze opdracht niet erg moeilijk waren en voor mijn gevoel wat minder toevoegden, ook omdat ik tijdens de uitleg zelf aan het meewerken was in powerbi, dus alle handelingen toen al uitvoerde. Dat werkte overigens erg prettig.

Dirk

Ik heb deze training gevolgd om meer zicht te krijgen op de mogelijkheden van BI en daardoor kunnen meedenken bij het ontwikkelen van rapportages. Jeroen is een geduldige docent en geeft een... Ik heb deze training gevolgd om meer zicht te krijgen op de mogelijkheden van BI en daardoor kunnen meedenken bij het ontwikkelen van rapportages. Jeroen is een geduldige docent en geeft een duidelijke uitleg. ik beveel deze training aan.

Henk

Ik heb voor deze training gekozen vanwege de goede reviews. Mijn leerdoel was om BI toe te kunnen passen bij onze klanten. Deze training heeft inzicht gegeven om niet alles in query voor te kauwen,... Ik heb voor deze training gekozen vanwege de goede reviews. Mijn leerdoel was om BI toe te kunnen passen bij onze klanten. Deze training heeft inzicht gegeven om niet alles in query voor te kauwen, maar om snelheid en performance goed te houden de berekeningen met DAX te maken. Ik beveel deze training aan.

Paul Bart

Mijn leerdoel was om Power BI beter onder de knie te krijgen en rapportages te maken van grote datasets en veel bronnen met data. Ik heb voor deze training gekozen vanwege de goede reviews, en een... Mijn leerdoel was om Power BI beter onder de knie te krijgen en rapportages te maken van grote datasets en veel bronnen met data. Ik heb voor deze training gekozen vanwege de goede reviews, en een training die langer duurt dan 1 dag. 2 dagen is zelfs nog intensief, zou langer kunnen. Ik beveel deze training aan.

Renee

Ik heb deze training gevolgd om kennis te maken met Poser BI en een alternatief voor excel te ontdekken,deze training werd aangeboden door mijn werkgever. Voor mijn kennis niveau een goede... Ik heb deze training gevolgd om kennis te maken met Poser BI en een alternatief voor excel te ontdekken,deze training werd aangeboden door mijn werkgever. Voor mijn kennis niveau een goede startpunt, duidelijke uitleg, voldoende opties om nog verder te oefenen en opnieuw informatie te bekijken.