John

Duidelijk toegelicht en vragen werden helder opgelost.

Welke cursus heb je gevolgd?

Power BI Advanced

Yamil

Freddy gave us an excellent training. His knowledge, pace, pragmatism, style, and energy are all great!

Ik heb de Power BI Basis cursus gevolgd om basiskennis op bouwen binnen Power BI, zodat ik kan starten met het maken van de datasets en deze visualiseren. Ik heb de training in een Virtual Classroom... Ik heb de Power BI Basis cursus gevolgd om basiskennis op bouwen binnen Power BI, zodat ik kan starten met het maken van de datasets en deze visualiseren. Ik heb de training in een Virtual Classroom gevolgd via Teams, dat is goed bevallen. Ik beveel deze training aan.

Jeannette

Via Stichting Doorzaam voor uitzendkrachten (Unique) heb ik deze cursus gevolgd om inzicht te krijgen in de administratieve kant van het SAP systeem. Ik heb de cursus Online via Teams gevolgd, dat... Via Stichting Doorzaam voor uitzendkrachten (Unique) heb ik deze cursus gevolgd om inzicht te krijgen in de administratieve kant van het SAP systeem. Ik heb de cursus Online via Teams gevolgd, dat is goed bevallen. De Online cursus is echt interactief, de trainster Pauline neemt de tijd om je vragen te beantwoorden. De oefeningen tijdens de training waren leuk om te doen. Na de training kan je thuis nog drie weken oefenen in de SAP Leeromgeving om vaardigheden op te doen. Tijdens het oefenen kun je vragen stellen aan de trainster en wordt je verder geholpen. Ik heb deze cursus gevolgd als onderdeel van een omscholingstraject (ik vind logistiek erg leuk). Ik beveel deze training aan!

Rico

Mijn leerdoel was om meer te weten te komen over Power BI, en hoe toe te passen in de praktijk. Mijn kennis voor deze cursus was vooral d.m.v. zelfstudie opgedaan, en daar kwam ik redelijk mee uit... Mijn leerdoel was om meer te weten te komen over Power BI, en hoe toe te passen in de praktijk. Mijn kennis voor deze cursus was vooral d.m.v. zelfstudie opgedaan, en daar kwam ik redelijk mee uit de voeten, echter zijn er met deze cursus veel punten behandeld, waar ik nog niet eens van gehoord had, en die zeer nuttig zullen zijn voor mij persoonlijk. Ik heb de training online gevolgd via Teams, dat is goed bevallen en ben geslaagd voor het examen!

Remko

Ik heb deze training gevolgd om meer kennis inzake Power BI op te doen en kan nu belangrijke formules maken en layout issues oplossen. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze... Ik heb deze training gevolgd om meer kennis inzake Power BI op te doen en kan nu belangrijke formules maken en layout issues oplossen. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan

Goede cursus en onderwerpen. Freddy heeft er verstand van. Ik heb deze cursus gevolgd om mijn vaardigheid in Power BI te verbeteren + DAX Codes te leren. Ik beveel deze training aan.

Mijn leerdoel voor deze training was om meer te leren over Power BI. In overleg met een meer ervaren collega heb ik gekozen voor de training van SignOn. De inhoud zag er goed uit. Ik beveel deze... Mijn leerdoel voor deze training was om meer te leren over Power BI. In overleg met een meer ervaren collega heb ik gekozen voor de training van SignOn. De inhoud zag er goed uit. Ik beveel deze training aan.

Ondanks dat er bepaalde zaken bruikbaarder zijn dan andere, heeft de cursus geholpen bij het vergroten van mijn kennis over Power BI. De stof werd duidelijk en met passie uitgelegd, wat het een... Ondanks dat er bepaalde zaken bruikbaarder zijn dan andere, heeft de cursus geholpen bij het vergroten van mijn kennis over Power BI. De stof werd duidelijk en met passie uitgelegd, wat het een prettige cursus maakte om te volgen.

Ik heb deze cursus gevolgd om bredere kennis te krijgen van de advanced mogelijkheden (filters, stuurtabellen, variabele views) in Power BI. Deze cursus voldeed aan alle verwachtingen dus niets te... Ik heb deze cursus gevolgd om bredere kennis te krijgen van de advanced mogelijkheden (filters, stuurtabellen, variabele views) in Power BI. Deze cursus voldeed aan alle verwachtingen dus niets te verbeteren. Ik beveel deze training aan.