Karlijn Wolfs

Ik ben 50 plus en moet steeds meer doen met PowerPoint. Het is belangrijk dat ik meer skills en gemak ontwikkel en dat ik handiger wordt, want het kostte me te veel tijd. Ik had een aantal... Ik ben 50 plus en moet steeds meer doen met PowerPoint. Het is belangrijk dat ik meer skills en gemak ontwikkel en dat ik handiger wordt, want het kostte me te veel tijd. Ik had een aantal presentaties gedownload voor de training en gebruikt als oefenbestand / presentatie. De trainer Freddy is heel geduldig, rustig en vriendelijk. Heel prettig!. We hebben veel kunnen doen ( beelden en fotobewerking, makkelijk achtergronden weghalen etc.) Ik beveel deze training zeker aan !

Adriaan van Amstel

We zijn sinds kort bezig met Data Warehousing, dit wordt tegenwoordig gevraagd om concurrerend te blijven. We willen een aantal medewerkers de mogelijkheid geven om rapportages te bouwen, voorheen... We zijn sinds kort bezig met Data Warehousing, dit wordt tegenwoordig gevraagd om concurrerend te blijven. We willen een aantal medewerkers de mogelijkheid geven om rapportages te bouwen, voorheen werd dit door specialisten gedaan maar dit is niet meer van deze tijd, je kunt het ook intern af. We hebben voor SignOn gekozen vanwege de unieke nazorg en de beschrijving van de Power BI training, dit sprak ons aan! De Online leeromgeving als ondersteuning van de klassikale training is makkelijk. Je kunt dingen eenvoudig terugzoeken en je voorbereiden op de training.
Ik beveel deze training zeker aan.

John

Ik heb de cursus Power BI Advanced gevolgd om meer kennis op te doen over Power BI en mijn Power BI kennis uit te breiden. Duidelijk toegelicht en vragen werden helder opgelost. Ik beveel deze... Ik heb de cursus Power BI Advanced gevolgd om meer kennis op te doen over Power BI en mijn Power BI kennis uit te breiden. Duidelijk toegelicht en vragen werden helder opgelost. Ik beveel deze training aan.

Ik heb de Power BU Advanced trainjng gevolgs ik meer te leren over Power BI en een aantal problemen in mijn rapporten op te lossen.

Welke cursus heb je gevolgd?

Power BI Advanced

Ik heb de Power BI Basis training gevolgd om een Basis leggen voor data analyse met relationele database en de mogelijkheden te verkennen. Oriëntatie van het vakgebied is lastig zonder concrete... Ik heb de Power BI Basis training gevolgd om een Basis leggen voor data analyse met relationele database en de mogelijkheden te verkennen. Oriëntatie van het vakgebied is lastig zonder concrete leermomenten van deze of vergelijkbare tool. Nu een veel concreter beeld. Ik beveel deze training aan.

Frensis van den Berg

Ik heb de Excel Gevorderde cursus Online via Teams gevolgd, dat is heel goed bevallen. Met een groepje van zes cursisten kan de trainer genoeg tijd aan je besteden als je iets niet snapt. Vincent is... Ik heb de Excel Gevorderde cursus Online via Teams gevolgd, dat is heel goed bevallen. Met een groepje van zes cursisten kan de trainer genoeg tijd aan je besteden als je iets niet snapt. Vincent is een super leuke trainer, heel veel ervaring en een grap tussendoor. Ik heb mijn leerdoelen behaald: draaitabellen, formules etc. Ik beveel deze training aan.

Ik heb tijdens de PowerPivot training geleerd om verschillende bestanden te combineren en analyses uit te voeren etc. De trainer Freddy heeft het leuk en goed uitgelegd. Hij is toegankelijk, rustig... Ik heb tijdens de PowerPivot training geleerd om verschillende bestanden te combineren en analyses uit te voeren etc. De trainer Freddy heeft het leuk en goed uitgelegd. Hij is toegankelijk, rustig en de training is goed te volgen. Ik beveel deze training aan.

Laureen

Fijne uitleg door de docent met behulp van oefeningen. Ik heb de Excel Gevorderde cursus gevolgd om diverse formules en functies in formules/formules te leren toepassen. Ik beveel deze cursus aan!

Robin

Ik heb deze trainingen gevolgd om meer kennis van Excel te verkrijgen, tabellen leren maken en aanpassen. formules toepassen, zoeken etc. De trainer was aardig, duidelijk (en grappig :) ). De... Ik heb deze trainingen gevolgd om meer kennis van Excel te verkrijgen, tabellen leren maken en aanpassen. formules toepassen, zoeken etc. De trainer was aardig, duidelijk (en grappig :) ). De inhoud was uitgebreid. Ik beveel deze training aan!

De training helpt om een basis kennis in power bi op te bouwen en zo een rapportage te kunnen maken. Goede en duidelijke uitleg. er was voldoende tijd voor oefeningen en vragen.

Welke cursus heb je gevolgd?

Power BI