Ik heb deze cursus gevolgd om PowerPivots te leren maken en te werken met powerquery. Inhoudelijk en qua niveau was de training voor mij goed. De trainer houdt goed het niveau in de gaten en past... Ik heb deze cursus gevolgd om PowerPivots te leren maken en te werken met powerquery. Inhoudelijk en qua niveau was de training voor mij goed. De trainer houdt goed het niveau in de gaten en past hier de inhoud (en diepte) op aan, waardoor niemand afhaakt.

Ik heb deze training gevolgd om te leren werken met PowerPivot. Wat beter kon is als de Excel versie aangeboden zou worden door de werkgever zelf. Ik beveel deze training aan.

Hans

Ik heb deze cursus gevolgd om kennis op te doen over draaitabellen en om overige kennis op te frissen en efficiënter gebruik te maken van alle mogelijkheden van Excel. Het was een zinvolle cursus,... Ik heb deze cursus gevolgd om kennis op te doen over draaitabellen en om overige kennis op te frissen en efficiënter gebruik te maken van alle mogelijkheden van Excel. Het was een zinvolle cursus, goede cursusleider, ik beveel deze training aan.

Ik heb deze training gevolgd om mijn kennis van Excel naar een hoger niveau te tillen. Ik heb geen concreet probleem, maar heb wel een hoop kleine tips - en trics overgehouden voor de toekomst. De... Ik heb deze training gevolgd om mijn kennis van Excel naar een hoger niveau te tillen. Ik heb geen concreet probleem, maar heb wel een hoop kleine tips - en trics overgehouden voor de toekomst. De trainer was zeer kundig en de training was goed logisch opgebouwd. Ik beveel deze training aan.

Fenna

Alles tot in de puntjes geregeld, niveau was goed, trainer sprak duidelijk en nam de tijd als er problemen waren. Kortom ik heb geen verbeterpunten.

Ik heb deze training gevolgd om de...

Ik heb deze training gevolgd om de basis achter Power BI te begrijpen, zodat de vervolgstappen voor Anna + Nina duidelijker worden. Het bedrijf wil meer gaan doen met de beschikbare data, wat nu niet gebruikt wordt.

In aanvulling op de klassikale training ontvang je toegang tot de Online leeromgeving. Je kunt van tevoren de dingen gestructureerd en in stappen voorbereiden. Tussen de eerste en tweede trainingsdag zit een week tussenpose, dan kun je nog wat oefeningen doen en filmpjes bekijken en vervolgens weer verder gaan met het programma.

Na afloop van de training ontvang je maandelijkse updates van Power BI middels een korte video in de Online leeromgeving en kun je praktijkvragen stellen aan de trainer. Heel fijn!
Ik beveel deze training aan.

Aming

Ik heb deze training gevolgd om beter bekend met te worden met Power BI, wat meer verfijndheid in de functies en in data modelleren. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Ik beveel deze training aan.

Britt

Ik heb deze training gevolgd om efficiënter DAX te gaan gebruiken. Trainer Jeroen weet inhoudelijk ontzettend veel, geeft duidelijke voorbeelden en ook vanuit SignOn duidelijk communicatie. SignOn... Ik heb deze training gevolgd om efficiënter DAX te gaan gebruiken. Trainer Jeroen weet inhoudelijk ontzettend veel, geeft duidelijke voorbeelden en ook vanuit SignOn duidelijk communicatie. SignOn heeft absoluut waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze Power BI Advanced training aan.

Casper

Op laagdrempelige en leuke wijze snel kennis maken met de allerbelangrijkste functies van excel. Zo leert de training mij hoe werkbladen, cellen, rijen, kolommen, tabellen werken en heb ik geoefend... Op laagdrempelige en leuke wijze snel kennis maken met de allerbelangrijkste functies van excel. Zo leert de training mij hoe werkbladen, cellen, rijen, kolommen, tabellen werken en heb ik geoefend met het maken van berekeningen en grafieken. Doordat elke functie voorziet van een heldere uitleg, weet je al snel hoe je efficient tekst, getallen, datums etc. kunt invoeren en hoe je formules kopieert en selecties kunt verplaatsen.

Ik heb deze Power BI Basis training gevolgd om breder bekend te raken met de functionaliteiten van Power BI. Uitstekende training zowel de inhoud van de training als het niveau van de trainer was... Ik heb deze Power BI Basis training gevolgd om breder bekend te raken met de functionaliteiten van Power BI. Uitstekende training zowel de inhoud van de training als het niveau van de trainer was erg goed en duidelijk.

Ik heb deze training gevolgd om mijn kennis van de DAX formules uit te breiden met als doel: Snellere controle van de door andere gemaakte rapportages, ik heb zelf nog geen toegang tot de landelijke... Ik heb deze training gevolgd om mijn kennis van de DAX formules uit te breiden met als doel: Snellere controle van de door andere gemaakte rapportages, ik heb zelf nog geen toegang tot de landelijke Power BI Server, maar wel inzage in de gebruikte formules. Volgens mij heeft SignOn wel waargemaakt wat ik zocht, maar dat zal in de praktijk moeten blijken.
#powerbiadvancedtraining