Begin december heb ik de Power BI Basis/level 1 training gevolgd bij SignOn. Trainer Jeroen was zeer behulpzaam en speelde goed in op ieders kennisniveau. Het online leerplatform waarop extra... Begin december heb ik de Power BI Basis/level 1 training gevolgd bij SignOn. Trainer Jeroen was zeer behulpzaam en speelde goed in op ieders kennisniveau. Het online leerplatform waarop extra oefeningen en lesmateriaal staan is van goede toegevoegde waarde bij de inhoud van de cursus. Ik heb deze cursus online gevolgd en vond de training op deze manier goed te volgen.

Ik heb deze training gevolgd om meer kennis op te doen van Power BI en hoe ik deze kennis weer kan toepassen in de praktijk. De trainer (Freddy) was heel geduldig en legde met alle rust en aandacht... Ik heb deze training gevolgd om meer kennis op te doen van Power BI en hoe ik deze kennis weer kan toepassen in de praktijk. De trainer (Freddy) was heel geduldig en legde met alle rust en aandacht de stappen uit. Dit maakte het gemakkelijk om de training te volgen.

Annabel

De Excel Gevorderd training van SignOn heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Ik wilde graag leren hoe ik draaitabellen maak en meer leren over het gebruik van formules en bepaalde functies in Excel.

Esmay

Onlangs volgde ik samen met een collega de Excel Gevorderd training van signon. We hadden al wat ervaring uit de praktijk, maar kunnen nu veel efficiënter gebruik maken van Excel.

Esmay

Ik had al een Excel gevorderden training gevolgd en heb daarna ook de Power BI training gedaan. Met Power BI had ik nog weinig ervaring, maar kan ik nu veel beter over weg. De trainer legde alles... Ik had al een Excel gevorderden training gevolgd en heb daarna ook de Power BI training gedaan. Met Power BI had ik nog weinig ervaring, maar kan ik nu veel beter over weg. De trainer legde alles geduldig en met humor uit.

De Jong

Ik had de moeilijkheidsgraad van Power BI toch wel een beetje onderschat. Ik was ook denk ik een van de deelnemers met de minste IT achtergrond. Maar de training was zeer duidelijk en de trainer... Ik had de moeilijkheidsgraad van Power BI toch wel een beetje onderschat. Ik was ook denk ik een van de deelnemers met de minste IT achtergrond. Maar de training was zeer duidelijk en de trainer geduldig, veel informatie maar dankzij de het online platform kan je alles herhalen en zijn er extra trainings video's. Ook konden we achteraf vragen stellen en die werden heel snel beantwoord. Heel blij mee, voor volgend jaar wil ik het vervolg weer bij SignOn doen. Eerst veel oefenen.

Trainer Freddy legt alles geduldig en met humor uit. Dat zorgt ervoor dat het makkelijk was om de aandacht bij de training te houden. Ik heb veel geleerd van de training en beveel hem dan ook zeker... Trainer Freddy legt alles geduldig en met humor uit. Dat zorgt ervoor dat het makkelijk was om de aandacht bij de training te houden. Ik heb veel geleerd van de training en beveel hem dan ook zeker aan.

Peter Rijnsent

Prima training, kleine aanloop probleempjes(PDF bestanden kwamen laat, onverklaarde "training gecanceld" melding in mail) daargelaten. Een welkome aanvulling op mijn vakkennis en hopelijk van... Prima training, kleine aanloop probleempjes(PDF bestanden kwamen laat, onverklaarde "training gecanceld" melding in mail) daargelaten. Een welkome aanvulling op mijn vakkennis en hopelijk van toegevoegde waarde voor mijn jobhunt. Het niveau van de training is Instap/ MBO en goed te volgen, mede dankzij de trainer. Voor mij waren de vertaalslagen naar persoonlijke vakkennis goed te maken.

Miguel Angel Gonzalez Navea

We hebben sinds 1,5 jaar SAP op het werk. Ik heb deze cursus gevolgd om meer kennis op te doen van SAP om tijdens mijn werk te kunnen gebruiken. De Online training is goed bevallen en was goed te... We hebben sinds 1,5 jaar SAP op het werk. Ik heb deze cursus gevolgd om meer kennis op te doen van SAP om tijdens mijn werk te kunnen gebruiken. De Online training is goed bevallen en was goed te volgen. Pauline heeft veel kennis van SAP en heeft een prettige manier van lesgeven: persoonlijke aanpak en interactief. Ik beveel deze training aan.

Belinda Lagerweij

Heldere Uitleg, duidelijke voorbeelden, goede tips. Ik was een beetje bekend met VBA, maar deze training heeft me de ideeën en de tools gegeven om zaken binnen de eigen organisatie te verbeteren.