De trainer Freddy heeft veel tijd genomen om zich te verdiepen in casussen die wij hadden aangedragen. En daar veel goede tips voor gegeven. Deze training is aangeraden door een collega, ik beveel... De trainer Freddy heeft veel tijd genomen om zich te verdiepen in casussen die wij hadden aangedragen. En daar veel goede tips voor gegeven. Deze training is aangeraden door een collega, ik beveel deze training aan.

Folkert

De cursus had veel ruimte voor maatwerk en sloot helemaal aan bij het niveau van onze groep. Freddy is een ontspannen trainer en heeft kennis van zaken. Het doel van deze training was om een niveau... De cursus had veel ruimte voor maatwerk en sloot helemaal aan bij het niveau van onze groep. Freddy is een ontspannen trainer en heeft kennis van zaken. Het doel van deze training was om een niveau hoger te komen dan de basis van Power BI.

Martin

Top Training gehad om met VBA te leren werken. Ik gebruikte het al een tijdje maar dankzij de training kan ik het veel beter inzetten. Ik snap nu veel beter waarom iets werkt (of niet). Ik zag nogal... Top Training gehad om met VBA te leren werken. Ik gebruikte het al een tijdje maar dankzij de training kan ik het veel beter inzetten. Ik snap nu veel beter waarom iets werkt (of niet). Ik zag nogal op tegen trainingen van hele dagen maar Freddy is een leuke trainer met veel humor, hierdoor was de training ook echt leuk om te doen.

Martin

Goed opgezette training van een dag. De trainer (jeroen) weet het goed uit te leggen. Ik kende dit product helemaal niet maar ben blij dat ik nu de mogelijkheden ken. Ik ga die in het nieuwe jaar... Goed opgezette training van een dag. De trainer (jeroen) weet het goed uit te leggen. Ik kende dit product helemaal niet maar ben blij dat ik nu de mogelijkheden ken. Ik ga die in het nieuwe jaar gelijk inzetten.

Ik heb voor deze training gekozen omdat ik op zoek ben na ander werk en zie dat Power BI veel gevraagd wordt. De training is heel goed geregeld, de docent wist er veel van af maar ook op een voor... Ik heb voor deze training gekozen omdat ik op zoek ben na ander werk en zie dat Power BI veel gevraagd wordt. De training is heel goed geregeld, de docent wist er veel van af maar ook op een voor niet IT-ers begrijpelijke manier uit te leggen. Erg blij mee.

anoniem

Ik wilde de training Power BI doen, maar op advies van SignOn heb ik (n.a.v. de kennistest) eerst de Excel gevorderde training gedaan. Ik dacht dat ik best wel veel wist maar toch heel veel opgepikt... Ik wilde de training Power BI doen, maar op advies van SignOn heb ik (n.a.v. de kennistest) eerst de Excel gevorderde training gedaan. Ik dacht dat ik best wel veel wist maar toch heel veel opgepikt wat ik nog nooit toegepast heb. De trainster legde het goed uit en is echt top.

Ik heb deze training gevolgd om meer behendigheid met het programma te verkrijgen. Een best practice voor het gebruik van het programma Power BI. Het doel was om met meerdere collega’s op dezelfde... Ik heb deze training gevolgd om meer behendigheid met het programma te verkrijgen. Een best practice voor het gebruik van het programma Power BI. Het doel was om met meerdere collega’s op dezelfde wijze te gaan werken. Wij hebben voor deze training n, omdat we al eerdere ervaring SignOn hadden. Ik beveel deze training aan. .

Mandy

Ik heb deze training gevolgd om de basiskennis van Power BI te leren voor eventueel Power Bi gebruik in toekomstige opdrachten binnen het bedrijf. Het was een leuke en interactieve cursus. Ik beveel... Ik heb deze training gevolgd om de basiskennis van Power BI te leren voor eventueel Power Bi gebruik in toekomstige opdrachten binnen het bedrijf. Het was een leuke en interactieve cursus. Ik beveel deze cursus zeker aan !

Sandra De Boer

Leuke training van een dag (online). Genoeg om de basis van het programma te leren kennen en al gelijk in te zetten. Verbaasd over alle mogelijkheden die al standaard in office zitten. De trainer is... Leuke training van een dag (online). Genoeg om de basis van het programma te leren kennen en al gelijk in te zetten. Verbaasd over alle mogelijkheden die al standaard in office zitten. De trainer is goed en enthousiast, de voorbeelden zijn realistisch en ook het trainingmateriaal zit goed in elkaar. Ik vond het ook fijn dat het een kleine groep was.

Sandra De Boer

Leuke training op toplocatie in Utrecht. De trainer wist het goed uit te leggen. Het online programma ziet er ook goed uit. Ik heb na de training Power BI al in kunnen zetten voor een rapport op... Leuke training op toplocatie in Utrecht. De trainer wist het goed uit te leggen. Het online programma ziet er ook goed uit. Ik heb na de training Power BI al in kunnen zetten voor een rapport op mijn werk.