Mijn leerdoel was om formules in Excel beter te leren toepassen en te oefenen. De training is helder en op een speelse manier wordt alles behandeld. Ik beveel deze training aan.

De inhoud was precies op het juiste niveau. Het was heel prettig dat de inhoud aansloot op de behoefte van de groep. Het werd adaptief aangeboden. Ik beveel deze training aan.

Bart Winter

Mijn leerdoel voor deze Power BI Basis training was om de basis vaardigheden van Power BI onder de knie te krijgen en te snappen waarvoor ik het programma kan gebruiken. Weten waar de basis functies... Mijn leerdoel voor deze Power BI Basis training was om de basis vaardigheden van Power BI onder de knie te krijgen en te snappen waarvoor ik het programma kan gebruiken. Weten waar de basis functies in Power BI staan en hoe je deze kunt gebruiken. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht! De trainer Jeroen gaf rustig en duidelijk uitleg en naam ook de tijd voor vragen. Ik beveel deze training aan.

Joey

Ik heb deze cursus gevolgd om inzicht te verkrijgen in de theorie en datasets op een efficiënte manier met elkaar te koppelen. Niet veel op aan te merken. Ben heel wat wijzer geworden. Denk dat ik... Ik heb deze cursus gevolgd om inzicht te verkrijgen in de theorie en datasets op een efficiënte manier met elkaar te koppelen. Niet veel op aan te merken. Ben heel wat wijzer geworden. Denk dat ik al aan de slag kan met Power BI. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht., ik beveel deze training aan.

Ik heb deze training gevolgd om algemene kennis op te doen van Azure Data Engineering. Vanwege de Online mogelijkheid en datum heb ik voor de training van SignOn gekozen. De trainer was erg goed, ik... Ik heb deze training gevolgd om algemene kennis op te doen van Azure Data Engineering. Vanwege de Online mogelijkheid en datum heb ik voor de training van SignOn gekozen. De trainer was erg goed, ik beveel deze training aan.

Jean Paul Hoogenboom

Cursus werd in het Engels gegeven. Dit stond niet bij de inschrijving, dus daar moet je rekening mee houden. Trainer had erg veel kennis, maar vroeg zelden/nooit om feedback. Cursus zelf was wel... Cursus werd in het Engels gegeven. Dit stond niet bij de inschrijving, dus daar moet je rekening mee houden. Trainer had erg veel kennis, maar vroeg zelden/nooit om feedback. Cursus zelf was wel interessant, maar er wordt in die 4 dagen echt een heleboel informatie gegeven. Trainer laat je in een razend tempo bijna alle facetten van Azure zien. Gelukkig kun je met de LABS zelf eea gaan ontdekken.

Mijn leerdoel voor deze training van bekend te raken met Power BI. Ons blijf heeft voor deze training gekozen. Trainer prima, organisatie van ons eigen bedrijf wat minder. Ik beveel deze training aan.

Ik heb deze training gevolgd om meer kennis op te doen in het analyseren van data. De uitleg en de hulp bij het maken van de opdrachten was goed en duidelijk. Ik beveel deze training aan.

Ik heb deze training gevolgd om te zien wat er mogelijk is in Power BI. Het was zeker een goede cursus, prima niveau en snelheid. Ik beveel deze training aan.

Ik heb deze training gevolgd om de (Basis) kennis van Power BI te krijgen en in staat te zijn om zelf je eigen dashboards te bouwen. De cursus is heel goed te volgen, met leuke/ leerzame... Ik heb deze training gevolgd om de (Basis) kennis van Power BI te krijgen en in staat te zijn om zelf je eigen dashboards te bouwen. De cursus is heel goed te volgen, met leuke/ leerzame praktijkopdrachten. Geen concrete punten van wat er beter had gekund. Ben heel tevreden.