Thies

Ik heb deze training gevolgd om kennis te maken met Power BI, presentaties financiën en een goede inleiding van Power BI te krijgen. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht. Ik beveel deze training aan.

Mijn leerdoel voor deze training was om nog slimmer te kunnen werken met Power BI. Onder andere het versnellen van werkzaamheden (via external tools) en het beter beveiligen van bestanden. Een... Mijn leerdoel voor deze training was om nog slimmer te kunnen werken met Power BI. Onder andere het versnellen van werkzaamheden (via external tools) en het beter beveiligen van bestanden. Een wereld aan nieuwe mogelijkheden en verbeteringen zijn open gegaan. Ga hier de komende tijd nog veel mee aan de slag.

Mijn leerdoel was om kennis te maken met spier BI, de gegevens van rapporten overzichtelijker te maken voor klanten. Ik ben tevreden, SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht en ik beveel deze training... Mijn leerdoel was om kennis te maken met spier BI, de gegevens van rapporten overzichtelijker te maken voor klanten. Ik ben tevreden, SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht en ik beveel deze training aan.

Erwin Burmann

Ik heb deze training gevolgd om Power Bi te ontdekken. Ik heb voor SignOn ICT Trainingen+ gekozen vanwege de goede trainingen. Je leert de mogelijkheden van Power BI. SignOn heeft zeker waargemaakt... Ik heb deze training gevolgd om Power Bi te ontdekken. Ik heb voor SignOn ICT Trainingen+ gekozen vanwege de goede trainingen. Je leert de mogelijkheden van Power BI. SignOn heeft zeker waargemaakt wat ik zocht, ik beveel deze training aan.

Ingrid Bogert

Dit was een hele prettige cursus, met een goede trainer. Alles werd op een goed tempo duidelijk uitgelegd. Vier dagen was gezien het programma geen overbodige luxe. Zelf heb ik de training online... Dit was een hele prettige cursus, met een goede trainer. Alles werd op een goed tempo duidelijk uitgelegd. Vier dagen was gezien het programma geen overbodige luxe. Zelf heb ik de training online gevolgd, dit was heel prettig. Goede voorbereiding op het examen.

Doel was om meer theoretisch kennis over Power BI op te doen, we zijn redelijk organisch begonnen maar zijn nu op een punt gekomen waarop achtergrondkennis belangrijk werd. Heb nu een veel bredere... Doel was om meer theoretisch kennis over Power BI op te doen, we zijn redelijk organisch begonnen maar zijn nu op een punt gekomen waarop achtergrondkennis belangrijk werd. Heb nu een veel bredere kennis over de theorie en mogelijkheden van Power BI. Gestructureerde trainer, duidelijke uitleg, fijn om online te kunnen volgen. Echt een aanrader deze cursus! Ik ga deze cursus zeker aanbevelen bij collega’s!

Menno den Oude

Prima training, goed opgezet, duidelijke lesstof via online portal, prettige trainer . Misschien lesmateriaal up to date houden? Enkele opgaven weken ietsje af van PowerBi report tools.

Welke cursus heb je gevolgd?

PowerBi basis

Ik heb deze training gevolgd om te leren wat de leden van de projectgroep zouden leren. Het eenvoudiger maken van bestaande Power BI Dashboards en het juist en mooi ontwikkelen van nieuwe... Ik heb deze training gevolgd om te leren wat de leden van de projectgroep zouden leren. Het eenvoudiger maken van bestaande Power BI Dashboards en het juist en mooi ontwikkelen van nieuwe dashboards. SignOn heeft waargemaakt wat ik zocht en veel meer dan dat, veel nieuwe dingen geleerd die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Ik beveel deze training aan.

Alexander Bleijs

De training was interessant.
Ik heb de training online gevolgd.
De training was interessant.
Ik heb de training online gevolgd.
De trainer (Abhishek Kant) had veel kennis van zaken. Wat wel beter had gekund is de informatie vooraf. Een aantal cursisten wist niet dat de cursus in het Engels gegeven werd. Dat is dan even omschakelen in het begin. Verder zou het handig zijn als je voorafgaand aan de cursus informatie krijgt over het aanmaken van een account voor Azure. Anders moet je tijdens de cursus ook nadenken over:
- Welk emailadres je gaat gebruiken voor een account
- Gebruik ik een bestaand account en wat voor consequenties heeft dat.

Ik heb deze training gevolgd om vaardiger te worden met Power BI en Power BI in de praktijk toe te passen. Je komt eigenlijk tijd te kort. Straks met eigen data aan de gang en dan komen... Ik heb deze training gevolgd om vaardiger te worden met Power BI en Power BI in de praktijk toe te passen. Je komt eigenlijk tijd te kort. Straks met eigen data aan de gang en dan komen waarschijnlijk alle vragen wel naar boven. Ik beveel deze training aan.