Esmee

Mijn vraag werd snel in behandeling genomen en werd vriendelijk afgewerkt. Niks te klagen over de seniorenvoordeelpas!

A.N. Aarts

Correcte aanmeldingsprocedure

Ruud Meijer

Ik kreeg ineens ongevraagde reclame via de mail en zou heel graag willen weten hoe jullie aan mijn mailadres komen oftewel wie dat heeft doorgegeven. Ik ben inmiddels uitgeschreven maar ben daar... Ik kreeg ineens ongevraagde reclame via de mail en zou heel graag willen weten hoe jullie aan mijn mailadres komen oftewel wie dat heeft doorgegeven. Ik ben inmiddels uitgeschreven maar ben daar niet van gediend. Ik denk dat dit omroep Max is, graag uw bevestiging.

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u ongevraagde reclames ontvangt, dit is niet de bedoeling. Zojuist heb ik u een mail gestuurd met de uitleg hoe wij aan uw gegevens komen.
Indien u verdere vragen heeft, kunt u dat via de mail stellen via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.
Rosa, Team Seniorenvoordeelpas

Wilma Freme

Geen ervaring....alleen maar schriftelijke waarschuwing over lidmaatschaps-Betaling dus Extra €5€ op Lidmaatschap waar ik Geen Gbruik van hb kunnen maken! Waardeloos!

Beste Freme,
Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een waarschuwing heeft ontvangen over een lidmaatschapsbetaling van €5.
Afgelopen jaar heeft u volledig en correct de betaling bij...
Beste Freme,
Afgelopen jaar heeft u volledig en correct de betaling bij ons voldaan, u heeft dan ook geen openstaande betalingen bij ons.
Deze betalings waarschuwing is dan ook niet afkomst van de Seniorenvoordeelpas!
Ik adviseer u om de betalings waarschuwing nogmaals goed te bekijken om te zien van wie deze afkomstig is en de juiste afzender te benaderen.
Heeft u nog een andere vraag?
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door de mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of te bellen naar 085 0700 900. Bekijk voor de openingstijden op onze klantenservice pagina. Wij helpen u graag!
Team Seniorenvoordeelpas

Nanaz van den Berg-Ghahramani

Vriendelijk, snel, deskundig en doeltreffend! Kon het maar overal zo! Mijn klacht is binnen enkele minuten aangepakt en opgelost!

Isabelle Noyelle

Senioren voordeelpas klantendienst werkt snel en laat jou niet 3weken in de zitten. Prima service, velen mogen een lesje komen nemen bij jullie. Super

Schroeven

Prachtige service voor de senioren

Beugelink.W

Super Vriendelijk en snel geholpen via de Mail en telefonisch.

Jan

Seniorenpas

Beste Jan,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw review beantwoord op de reviewsite Trustpilot.
Beste Jan,
Indien u nog een andere vraag heeft, staat onze klantenservice elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Wij helpen u graag!
Team Seniorenvoordeelpas