Gijs H.

Leuke kortingen, vooral in deze tijd waarin we veel thuis zitten. Klantenservice heeft mij goed geholpen wanneer ik vragen had

Mieke

Top service! Eerst wist ik niet goed hoe ik van de online voordelen kon genieten maar na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik goede uitleg en wist ik precies hoe ik voordeel uit de pas kan... Top service! Eerst wist ik niet goed hoe ik van de online voordelen kon genieten maar na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik goede uitleg en wist ik precies hoe ik voordeel uit de pas kan halen.

Annie

Zeer tevreden over de kortingen van de seniorenvoordeelpas! Vooral in de corona tijd is het ideaal om van de online voordelen te kunnen genieten!

Henk Brongers

Probleem met toeleverings bedrijf gehad. Medewerker seniorenpas begreep me en gaf mij de indruk hiermee aan de slag te gaan. Top.

Dirkje Janssen

Uitstekende kortingen, hebben er erg veel profijt van! Mijn man en ik zijn beiden ontzettend tevreden met de pas

Bram

Uitstekende kortingen!

R.A. Stokroos-van der Scheer

Tevreden met contact met de Klantenservice. Verder heel blij met het mooie pakket

Sjeng

Slecht, alleen via mail bereikbaar. Veel aanbiedingen voor niet alledaagse dingen, en een te overdreven op reviews.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Sjeng,
Bedankt voor uw review. Jammer om te vernemen dat u ons slecht beoordeeld!
Beste Sjeng,
Bedankt voor uw review. Jammer om te vernemen dat u ons slecht beoordeeld!
Op werkdagen zijn wij telefonisch te bereiken op 085-0700-900, onze openingstijden kunt u terug vinden op onze klantenservice pagina: https://www.seniorenvoordeelpas.nl/klantenservice.
We hebben honderden diverse kortingen op ons platform staan, graag vragen wij u om nog eens op onze website te kijken. U kunt namelijk besparen op maandelijkse maar ook op dagelijkse uitgavens.
We zijn elke dag bezig om meer kortingen toe te voegen. Mocht u een suggestie hebben voor een leuke korting dan horen we dat natuurlijk heel graag!
Indien u vragen heeft, kunt u ons altijd telefonisch bereiken of via de mail op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij horen graag van u!
Team Seniorenvoordeelpas

J.G Steenbruggen

Telefonisch contact gehad met de klantenservice en uitstekend geholpen.

witteman

Ik werd op een site aangeraden om lid te worden omdat je met de pas veel geld kon besparen. Maar toen ik de ontvangen informatie doornam ontdekte ik dat ik helemaal niets heb aan alle aanbiedingen;... Ik werd op een site aangeraden om lid te worden omdat je met de pas veel geld kon besparen. Maar toen ik de ontvangen informatie doornam ontdekte ik dat ik helemaal niets heb aan alle aanbiedingen; dagjes uit en restaurantbezoek, voordeel hij aanschaf van een bankstel enzo..... maar ik heb helemaal geen geld voor uitjes en bankstellen en restaurants enzo....
Maar ik kan me wel voorstellen dat het voor mensen met een kleine beurs voordeel wat op kan leveren.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Witteman,
Bedankt voor uw review. Wij hebben vele verschillende kortingen waaronder de kortingen die u benoemd.
Ook hebben wij vele kortingen waarop u maandelijks kunt besparen, denk...
Beste Witteman,
Ook hebben wij vele kortingen waarop u maandelijks kunt besparen, denk hierbij aan, Telecom/Internet/TV (KPN, Ziggo, etc), zorg- en andere verzekeringen, energie/gas en noem maar op.
Naast deze kortingen hebben wij ook regelmatig winacties of kortingen die gratis zijn die via de nieuwsbrief verstuurd worden.
Indien u hier nog meer vragen of heeft, kunt u ons altijd bereiken op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij helpen u graag!
Team Seniorenvoordeelpas