Richard Haagmans

Zojuist mijn gratis boodschappenpakket ontvangen. Had veRkeerd adres opgegeven was snel Goed opgepakr door klantenservice.

Van malsen

Lidmaatschap opgezegd bewijs ervan en sturen maar herinneringen terwijl je jaarlijks vooruit betaal

Geachte Van Malsen,
Geachte Van Malsen,
Bedankt voor uw review. Uw lidmaatschap is opgezegd en u zult een groot deel van uw lidmaatschap geld terug ontvangen voor de periode dat u niet meer lid bent geweest.
Indien u hierover nog vragen heeft, kunt u ons altijd mailen op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

An

Goed duidelijk en gratis boodschappen pakket Veel voordeel uit te halen

F. Hoving

Ik heb nog geen gebruik gemaakt van mijn Senioren Voordeelpas. Reden, ik ben verhuisd naar een nieuwe huurwoning, en ik ben nog steeds bezig met uitpakken van de verhuisdozen.

Wullings / AC

Ik heb mijn abonnement herroepen maar heb nog steeds mijn betaling niet terug ontvangen, mails worden niet beantwoord en geen telefoonnummer bekend OPLICHTERS!

Geachte Wullings / AC,
Geachte Wullings / AC,
Bedankt voor uw review. Ik kan zien in het systeem dat de financiële afdeling een credit heeft aangemaakt, het betaald bedrag wordt zo spoedig mogelijk naar u terug overgemaakt. Indien u hierover vragen heeft, kunt u ons altijd mailen op klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

M van Loon

Beste, in heb mij aangemeld voor een seniorenpas, dat is allemaal goed gegaan, toen vroeg mijn Zus hem ook aan, gisteren vertelde zij mij dat zij een mooi pakket had ontvangen, mijn vraag waarom heb... Beste, in heb mij aangemeld voor een seniorenpas, dat is allemaal goed gegaan, toen vroeg mijn Zus hem ook aan, gisteren vertelde zij mij dat zij een mooi pakket had ontvangen, mijn vraag waarom heb ik die niet gekregen, hoop dat ik hem alsnog mag ontvangen, anders zou ik dat niet eerlijk vinden.M van Loon, Chaamseweg 20, 5111 VM. Baarle-Nassau. Tel: 06 51180398.

Geachte M van Loon,
Seniorenvoordeelpas heeft uw vraag ontvangen. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen over de afhandeling van uw vraag.
Team...
Geachte M van Loon,

Nvt

Oplichting, betalen voor korting. En dat voor zo n kwetsbare groep van mensen.

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u teleurgesteld bent in de Seniorenvoordeelpas. Wij kunnen u verzekeren dat wij geen oplichters zijn. Graag willen wij u verzoeken om een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl, zodat wij van u kunnen horen wat wij kunnen verbeteren!

Bert

Fijne klantenservice, die vriendelijke helpen en snel. Was mijn nieuwe email vergeten door te geven waardoor ik verhogingskosten had gekregen, dat is eraf gehaald. Nu kan ik er weer met plezier van... Fijne klantenservice, die vriendelijke helpen en snel. Was mijn nieuwe email vergeten door te geven waardoor ik verhogingskosten had gekregen, dat is eraf gehaald. Nu kan ik er weer met plezier van genieten.

M Fox

Ooit een kaart aangevraagd en ontvangen met verkeerde naam. Een nieuwe pas is gestuurd. Een paar jaar later kom ik er achter dat ik voor 2 passen betaalde terwijl ik er maar 1 heb. Contact... Ooit een kaart aangevraagd en ontvangen met verkeerde naam. Een nieuwe pas is gestuurd. Een paar jaar later kom ik er achter dat ik voor 2 passen betaalde terwijl ik er maar 1 heb. Contact opgenomen met Seniorenvoordeelpas en ze hebben 1 kaart opgezegd. Geen geld terug voor de kaart die ik nooit gehad heb. Een paar dagen later krijg ik een betaalverzoek voor mijn derde kaart.

Beste M. Fox,
Beste M. Fox,
Bedankt voor uw bericht. Om lid te worden bij ons dient er via onze aanmeldpagina op de website persoonsgegevens ingevuld te worden om vervolgens akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en privacy voorwaarden. De leden vullen zelf deze gegevens in en dit wordt vanuit ons niet aangepast, behalve als het lid dit zelf aangeeft.
Wij hebben ondertussen beide lidmaatschappen opgezegd en u zult nog een bedrag van ons terug ontvangen.
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij helpen u graag!

Westen

Wat is dit voor club die zijn doelgroep met je en jij en jou aanspreekt??

Beste Westen,
Beste Westen,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u dit als vervelend ervaart. In onze nieuwsbrieven wordt er altijd gesproken met je, jij en jou. In persoonlijk contact zal de klant altijd met u aangesproken worden.
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij helpen u graag!