Brigitte

Zeer teleurstellend, uitbetaling gespaard tegoed blijkt onmogelijk via website. Ook via andere kanalen is geen contact te verkrijgen met de klantenservice. Via email en via Messenger komt er slechts... Zeer teleurstellend, uitbetaling gespaard tegoed blijkt onmogelijk via website. Ook via andere kanalen is geen contact te verkrijgen met de klantenservice. Via email en via Messenger komt er slechts een geautomatiseerd antwoord. Ik denk dat ik naar mijn spaartegoed kan fluiten. Malafide bedrijf, schrijf je niet in!

R.van Beest

Ze smeren senioren van 89 jaar pas aan.Waar ze vervolgens niets aan hebben. Het opzeggen is een drama, ouderen komen er niet vanaf. Tot incassobureau aantoe. De werknemers daar moeten zich kapot... Ze smeren senioren van 89 jaar pas aan.Waar ze vervolgens niets aan hebben. Het opzeggen is een drama, ouderen komen er niet vanaf. Tot incassobureau aantoe. De werknemers daar moeten zich kapot schamen om op deze manier mensen van tegen de 90 jaar zo te behandelen.
Respectloos volk.

H.Dijkema

Krijg na 5 jaar een aanmaning voor een pas die totaal niet werkt.
Heb de pas 5 jaar geleden teruggestuurd naar Eindhoven waar ze toen nog zaten .(aangetekend)Zitten nu in HARDERWIJK.
IK GA...
Krijg na 5 jaar een aanmaning voor een pas die totaal niet werkt.
IK GA NIET BETALEN VOOR IETS WAT NIET WERKT.
OPLICHTERS OVER DE RUG VAN OUDEREN
I

Santino

Waardeloos, zeer slechte website. Moet duizenden keren verifiëren. Je hebt op absoluut niets aan. Niet doen. Waardeloos.

Joel

2 jaar geleden abonnement opgezegd, krijg nu opeens een rekening na 2 jaar. aangegeven dat we al 2 jaar geen lid meer zijn, dreigen met incassokosten en blijven ons lastig vallen. Ze zijn slecht... 2 jaar geleden abonnement opgezegd, krijg nu opeens een rekening na 2 jaar. aangegeven dat we al 2 jaar geen lid meer zijn, dreigen met incassokosten en blijven ons lastig vallen. Ze zijn slecht bereikbaar. Het is zonde van je geld, je kan echt niets met de pas.

F. Hoekzema

Wat een ontzettend drama, waardeloze pas.
Wat een ontzettend drama, waardeloze pas.
Betalingen ontvangen en dan doodleuk mailen dat de betaling niet is ontvangen en extra kosten in rekening brengen. In de hoop dat de oudjes gewoon weer gaan betalen, walgelijk. Niet mee in zee gaan.

Michelle

Echt heel slecht bedrijf...opgezegd en sturen nog steeds aanmaningen voor een nieuwe periode. Klantenservice is nooit bereikbaar!! Ook niet voor 12 uur..ik begrijp waarom, alleen maar klachten en... Echt heel slecht bedrijf...opgezegd en sturen nog steeds aanmaningen voor een nieuwe periode. Klantenservice is nooit bereikbaar!! Ook niet voor 12 uur..ik begrijp waarom, alleen maar klachten en wat kan je met deze kaart echt niets!! O.o ik denk een leuk item voor Radar!

joop

Ik ben al een jaar bezig met opzeggen.
ik moest een jaar wachten dat ik weer kon opzeggen omdat ik 1 dag te laat was met opzeggen .
Nu is het me gelukt om op te zeggen maar nu moet ik toch...
Ik ben al een jaar bezig met opzeggen.
Nu is het me gelukt om op te zeggen maar nu moet ik toch een bedrag van €39,- betalen terwijl een jaar minder kost rara hoe kan dat.
en geen mail mail meer terug krijgen over je klacht.
in een wordt is het een k.... bedrijf en oplichters

GJ

Je hebt er eigenlijk helemaal niets aan.

F. Gheorghe-Epure

Florentina
Erg slecht bereikbaar. Ik probeer al twee maanden mijn abonnement stop te zetten en ik krijg nog steeds rekening en mail van hun.