Boris

Nooit voor opgegeven (ik ben 29) en blijf hun vervelende emails ontvangen nadat ik al 2x (!) me heb afgemeld. Deze spam tactiek is iedereen toch al 10 jaar zat?

Beste Boris,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u ongewenst mails ontvangt, dit is niet de bedoeling.
Beste Boris,
Ik kan helaas geen eerdere correspondentie terugvinden met het e-mailadres wat u heeft opgegegeven, hierdoor hebben wij dus ook het niet eerder voor u kunnen verwerken.
Zojuist heb ik dan ook uw e-maialdres verwijderd uit ons systeem, u zult geen mails meer gaan ontvangen.
Indien u nog een andere vraag heeft, staat onze klantenservice elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Wij helpen u graag!

Arent Jan Steenhuis

Ben zeer te content, oke het had wel wat voeten in de aarde aangaande een omstreden probleem wat mij de nodige Uren en telefoonkosten heeft opgeleverd echter toen ik mijn PRIVE situatie heb moeten... Ben zeer te content, oke het had wel wat voeten in de aarde aangaande een omstreden probleem wat mij de nodige Uren en telefoonkosten heeft opgeleverd echter toen ik mijn PRIVE situatie heb moeten omschrijven, was het wel ineens duidelijk. Heb dus de Euro 17,00 uiteindelijk ontvangen wel conform afspraak 3 dagen te laat. Maar misschien zou een relatie geschenk op zijn plaats zijn; gezien mijn ontstemming over constant de zelfde antwoorden, er werd totaal van mijn kant meer dan 20 mails geschreven, met alle gevolgen van dien. Uiteindelijk op de ouderwetse wijze BRIEF + PORTO kosten kwam de molen inwerking.

Arent Jan Steenhuis

Beste Arent Jan Steenhuis,
Beste Arent Jan Steenhuis,
Bedankt voor uw review. In ons systeem zie ik dat u graag gebruik wilde maken van de korting voor een lidmaatschap bij de ANWB. Helaas had u hiervoor niet de juiste stappen ondernomen, en de aanvraag niet via ons platform gedaan. Hierdoor had u geen recht op deze korting, zoals mijn collega's u ook al verschillende keren per mail en telefonisch hadden gemeld.
Uiteindelijk hebben wij na overleg met onze leidinggevende toch besloten om u alsnog de korting te geven. Dit is een grote uitzondering die wij voor u gemaakt hebben, waar we u al tegemoet zijn gekomen.

P. Jansen

Ben heel coulant behandeld bij het opzeggen van mijn lidmaatschap.

Roger S

Snel en duidelijk antwoord door klantenservice

William Wouters

Slechte klantenservice. Meerdere malen email verstuurd waar niet op gereageerd wordt. Kan niet chatten of telefonisch contact op nemen.

Beste William Wouters,
Bedankt voor uw review. Door onze speciale actie hebben wij vele aanmeldingen mogen ontvangen en is bij de klantenservice de mailbox overspoelt.
Zojuist is dan ook uw...
Beste William Wouters,
Zojuist is dan ook uw vraag via de mail beantwoord. Excuses voor het langer moeten wachten dan normaal wat klanten van ons kunnen verwachten.
Telefonisch zijn wij op dit moment alleen in de ochtend bereikbaar via 085-0700 900, dit staat ook op onze klantenservice pagina weergegeven: https://www.seniorenvoordeelpas.nl/klantenservice.
Nog een andere vraag?
Onze klantenservice staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Wij helpen u graag!

J. Batenburg

Helaas mijn ervaring is niet echt goed daarom schrijf jullie nu omdat er geen bankrekeningnummer op staat

Beste vd Bergh,
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u een slechte ervaring heeft met de Seniorenvoordeelpas.
Zojuist hebben wij u een mail gestuurd ter verduidelijking op uw...
Beste vd Bergh,
Zojuist hebben wij u een mail gestuurd ter verduidelijking op uw vraag.
Indien u andere vragen heeft, ook dan staan wij altijd voor u klaar!

vd bergh

Heb er weinig aan

Beste vd Bergh,
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u er weinig aan heeft.
Beste vd Bergh,
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u er weinig aan heeft.
Wij hebben verschillende kortingen voor de energierekening, zorgverzekering, winkel aankopen, uitstapjes, restaurants en andere aanbiedingen.
Iedereen die een lidmaatschap bij ons afsluit, kan al snel het lidmaatschap terug verdienen.
Indien u vragen heeft, kunt u ons altijd bellen of mailen met vragen. Wij helpen u graag!

Paul G.van Dijk

Ik heb zoals zo vele een dure maand voor de boeg. Maar ook de Coronacrisis speelt mee natuurlijk. Ik had de seniorenpas al aangevraagd, maar de betaling kwam ongelegen. Ik heb netjes gevraagd de... Ik heb zoals zo vele een dure maand voor de boeg. Maar ook de Coronacrisis speelt mee natuurlijk. Ik had de seniorenpas al aangevraagd, maar de betaling kwam ongelegen. Ik heb netjes gevraagd de betaling uit te stellen tot januari. Zij waren bereid dit te doen en toonde begrip voor de situatie . Echt top !
Paul G. ( Eindhoven )

E.Postma

Ik ben een aantal jaren lid geweest maar heb nooit gebruik gemaakt van de aanbiedingen die mij toegestuurd werden, deze had ik al tijd geleden afgemeld het waren altijd producten waar ik niets aan had

Beste E. Postma,
Beste E. Postma,
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u een aantal jaar lid bent geweest en nooit gebruik heeft gemaakt van de vele aanbiedingen die wij hebben, dit is dan natuurlijk erg zonde!
Ik zie in het systeem dat u nog lid bent tot 09-12-2020, neem gerust nog een kijkje op onze website waar je al onze kortingen terug kunt vinden. Wie weet kunt u toch nog kortingen pakken op uw energierekening, zorgverzekering, winkel aankoop, andere aanbiedingen en dan kunt u zo nog goedkoop kerstaankopen doen! Ook kunt u ons natuurlijk altijd bellen of mailen met vragen. Wij helpen u graag!

j. Cuypers

Na een misverstand bij de aanmelding alles top geregeld. Ben zeer tevreden