Rob Breuseker

Nog geen ervaring gehad, maar zij komen er goed uit als ik goed luister.

Paul Balm

Mijn ervaringen met instanties zoals het Senioren Voordeelpas zijn positief. Loss van het feit dat zij samen werken met allerlei instanties waar je voordeel mee kan halen, ontvang je thuis tezamen... Mijn ervaringen met instanties zoals het Senioren Voordeelpas zijn positief. Loss van het feit dat zij samen werken met allerlei instanties waar je voordeel mee kan halen, ontvang je thuis tezamen met je Senioren Voordeelpas veel kortings vouchers die extra voordeel opleveren.

Helaas kan ik aan dit niet meedoen dus ik moet met nee beantwoorden

Rob staples

Er wordt oneigenlijke reclame gemaakt en klanten lokken met het ontvangen van 1/5 staatslot. Ook ik ben hier ingetrapt en het staatslot nooit ontvangen. Pas op met deze organisatie

Beste Rob Staples,
Beste Rob Staples,
Bedankt voor uw bericht. U heeft zich inderdaad aangemeld met de actie 1/5 staatslot, deze gaat u dan ook nog ontvangen van ons. De verwachting is dat deze eind deze maand worden verzonden voor de trekking van Juli. Wanneer het staatslot verzonden wordt, ontvangt u hierover een mail.
Onze excuses voor de eventuele vertraging die hier opgelopen is.
Nog een andere vraag?
Onze klantenservice staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Wij helpen u graag!
Piet, Team Seniorenvoordeelpas

Prive

Nooit aanbeginnen zelfde voordeel kunt u gratis en voor niks zelf met een beetje zoeken vinden. Gewoon met een maand kunnen opzeggen dat is meest gangbaar tegenwoordig. En dat gelijk dreigen met met... Nooit aanbeginnen zelfde voordeel kunt u gratis en voor niks zelf met een beetje zoeken vinden. Gewoon met een maand kunnen opzeggen dat is meest gangbaar tegenwoordig. En dat gelijk dreigen met met 15,00 incasso daar zakt mijn broek vanaf. Staat wat over in de lijst voorschriften maar komt wat gedateerd over in deze tijd.
Zal waar dan ook mensen waarschuwen om voor u voordeel kaart op te letten om niet met uw kaart in zee te gaan. Veel ouderen vergeten om binnen dat jaar een maand van te voren op te zeggen. Zou per maand mogelijk moeten zijn. Of een kaart nemen en gelijk op de zelfde dag op te zeggen.

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw bericht. Op de Seniorenvoordeelpas vind u exclusieve kortingen die u nergens anders met zoveel voordeel kunt krijgen, dat is het voordeel van de Seniorenvoordeelpas. Daarnaast zijn deze kortingen ook niet tijdelijk maar voor een langere periode beschikbaar, hierdoor kunt u er op uw moment gebruik van maken. Ook is het bij ons mogelijk om na het eerste jaar maandelijks op te zeggen, ook komen er pas administratiekosten bij wanneer de betaling meer dan één maand openstaat. Er is dan voldoende tijd om de betaling te voldoen. Uiteraard kan het soms voorkomen dat door privé omstandigheden de betaling niet eerder overgemaakt had kunnen worden, dan horen wij dit graag zodat wij samen naar een oplossing kunnen kijken.
Piet, Team Seniorenvoordeelpas

Jacquelinevgeutselaar

Eewin

Eind vorig jaar lid geworden. Maar tot op heden geen gebruik gemaakt van de aangeboden korting. Mijn ervaring is dat korting bij veel winkels e.d. gewoon is. Via internet kopen is ook een... Eind vorig jaar lid geworden. Maar tot op heden geen gebruik gemaakt van de aangeboden korting. Mijn ervaring is dat korting bij veel winkels e.d. gewoon is. Via internet kopen is ook een kortingspoel. Maar seniorenpas is een goed initiatief, daarover geen twijfel.

Goor

Door persoonlijken omstandigheden ben ik maar kort lid geweest maar ik heb geen op of aanmerkingen op seniorenvoordeelpas

Seniorenvoordeelpas

Mijn man lag in februari/maart doodziek in het ziekenhuis. Kregen we mails van seniorenvoordeelpas dat hij lid was geworden en dreiging met incasso. Wij hebben de mailtjes nooit serieus genomen... Mijn man lag in februari/maart doodziek in het ziekenhuis. Kregen we mails van seniorenvoordeelpas dat hij lid was geworden en dreiging met incasso. Wij hebben de mailtjes nooit serieus genomen omdat we dachten dat het om oplichting ging. Mijn man is niet eens een senior. Toch maar nagebeld en seniorenvoordeelpas blijft volhouden dat mijn man zich heeft aangemeld. We hebben ook nooit eens bevestiging gehad dat mijn man lid is geworden. Wel daarna dus mailtjes dat er betaald moest worden (incasso en herinnering). Want we hebben op naam van mijn man, adres een mail gekregen zegt seniorenpas, dus de gegevens kloppen en dus we zijn lid aldus seniorenvoordeelpas. Hoe is dit mogelijk???. Wat een oplichterij. Ze houden hun poot stijf. De aanmelding schijnt in februari te zijn gedaan, terwijl de abbo op ons nieuwe adres per maart stond. Buiten het feit om dat mijn man niet eens bij machte was om achter zijn mobiel te zitten. Voordeelpas en cado van 100 euro. Nooit gezien? Een of andere wijze stinkt deze zaak. Kopen ze soms gegevens op? Zo verschrikkelijk dit, we hebben anderen dingen aan ons hoofd. Geen begrip voor bij die dievenbende daar genaamd seniorenvoordeelpas

Beste Burgwal,
Beste Burgwal,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw man doodziek in het ziekenhuis heeft gelegen. Echter zoals zowel via de mail als telefonisch is aangegeven dat wij een volledige correct aanmelding hadden ontvangen via onze aanmeldpagina. Het is alleen mogelijk om via onze aanmeldpagina bij ons aan te melden, dit kan niet op een andere manier. Omdat de mails aankomen, worden gelezen en wij geen correspondentie ontvangen, gaan wij ervan uit dat dit een oprechte aanmelding is geweest. Het is dan ook spijtig om te horen dat u aangeeft dat dit niet is gebeurd. Daarnaast is de Seniorenvoordeelpas voor 50+ers, aangezien uw man 57 is, kan uw man dus lid zijn. Ook geeft u nu aan dat u nooit de vouchers ter waarde van 100 euro heeft ontvangen, dit zullen wij dan ook opnieuw gaan opsturen zodat u hier alsnog gebruik van kunt maken.
Rosa, Team Seniorenvoordeelpas

F. Nehmelman

Heel veel gedoe gehad met dit bedrijf voordat ik eindelijk een pas kreeg. Word vervolgens reklame gemaakt dat je bij aanmelding een doos met boodschappen krijgt wat ik vervolgens niet heb gehad. Ben... Heel veel gedoe gehad met dit bedrijf voordat ik eindelijk een pas kreeg. Word vervolgens reklame gemaakt dat je bij aanmelding een doos met boodschappen krijgt wat ik vervolgens niet heb gehad. Ben een paar keer niet klantvriendelijk behandeld.

Beste F. Nehmelman,
Beste F. Nehmelman,
Bedankt voor uw bericht. Aangezien u het lidmaatschap aangekocht heeft via Vakantieveilingen met korting geldt het gratis boodschappenpakket niet, deze actie is alleen geldig wanneer iemand direct bij ons lid wordt via de boodschappenpakket actie.
Zoals u kunt lezen via de voorwaarden op Vakantieveilingen wordt daar ook niet met een gratis boodschappenpakket gepromoot.
Rosa, Team Seniorenvoordeelpas