Sienie

Dit is een gevaarlijke site. Wordt geblokkeerd door Norton met grote rode waarschuwing. Advies om er niet heen te gaan.

Jaco

Niet aan beginnen.
Waardeloze aanbiedingen en als je eindelijk eens iets ziet kun je fluiten naar de beloofde terugbetaling.
Ook op email hierover wordt niet gereageerd.

Ester

Deze pas heeft geen toegevoegde waarde voor extra kortingen. De gegeven kortingen zijn algemeen verkrijgbaar ook zonder de Seniorenvoordeelpas
Ik kreeg de pas cadeau en hoop dat de...
Ik kreeg de pas cadeau en hoop dat de administratie mijn opzegging (bijtijds ✅) honoreert

H.Arendsen

April 2021 opgezegd en november kreeg ik nieuwe kaart dus mail gestuurd nu kreeg ik vandaag jammer dat ik had opgezegd maar moest bijna 12 euro betalen voor 01-11 t/m 29-11hoe dan

Ontevreden klant

Veel geld kwijt, geen voordelen

Doris Wienk Sanchez

Vreselijk

Doris Wienk Sanchez

Vreselijk

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste mevrouw Wienk Sanchez,
Beste mevrouw Wienk Sanchez,
Wat vervelend dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en het boodschappenpakket. Een van mijn collega's heeft u vandaag geprobeerd te bereiken om samen tot een oplossing te komen, maar kreeg u helaas niet te pakken. We zullen u maandag nogmaals proberen te bellen, maar u mag ook altijd contact met ons zoeken via 085 0700 900. We helpen u graag verder om u ontevredenheid weg te nemen.
Vriendelijke groeten,
Piet
Seniorenvoordeelpas

Frank

De pas in 2019 aangevraagd binnen een jaar abonnement opgezegd. In 2020 niks meer vernomen. In september 2021 een 2e herinnering met incassokosten. Als je hierover mailt dan moet je een mail... De pas in 2019 aangevraagd binnen een jaar abonnement opgezegd. In 2020 niks meer vernomen. In september 2021 een 2e herinnering met incassokosten. Als je hierover mailt dan moet je een mail (bewijs) van opzegging laten zien. Schandalig. Ik ben op vakantie en moet nu mijn mail doorspitten, hoogstwaarschijnlijk heb ik een aangetekende brief gestuurd. Als ik geen bewijs heb dan moet ik nu weer opzeggen. Schandalig en dan over twee jaar hetzelfde verhaal. Ik ben er helemaal klaar mee.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Beste Frank,
Beste Frank,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u van mening bent dat u heeft opgezegd maar dat dit niet is gebeurd. U geeft aan dat u in 2020 niets van ons gehoord heeft, dit klopt niet. In Augustus/September van 2020 heeft u een betaalverzoek ontvangen en deze heeft u op 07-08-2020 ook voldaan. Het is dus voor ons vreemd om te horen dat u nu aangeeft dat u al eerder heeft opgezegd en dat u niets meer gehoord heeft.
Zojuist is er een opzegging voor u verwerkt met een maand opzegtermijn. Hierover ontvangt u nog een e-mail. Indien u de eerdere opzegging kunt terugvinden, kunt u ons dit laten weten en dan zullen wij het met terugwerkende kracht verwerken.
Nog een andere vraag?
Onze klantenservice staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Wij helpen u graag!
Piet
Seniorenvoordeelpas

Dorine

Zeer goed.
De mails snel beantwoord en ook info over de senso apparaat en ook zeer korte termijn ontvangen

Molle JC

Ik heb 8juli mijn senseo in goede staat ontvangen en ben er erg blij mee mvg mevr molle