J.Silvin

Maken zich niet populair met de enorme verhogingen! Wat een naar bedrijf.

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Hi! In verband met ons wisselende aanbod aan acties en kortingen kan dit soms terug te zien zijn in de lichte stijging in prijs wat betreft het lidmaatschap. Mocht u hier meer vragen over hebben,... Hi! In verband met ons wisselende aanbod aan acties en kortingen kan dit soms terug te zien zijn in de lichte stijging in prijs wat betreft het lidmaatschap. Mocht u hier meer vragen over hebben, schroom dan niet contact met onze klantenservice op te nemen: klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

E de Wit

Spam en onzin kortingen

nico disseldorp

Acosiaal behandeld met telefoon bij opzeggen kan nergens meer inkomen en tel na horen huisnr opgelecht

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Hi, wat vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad! Zou u ons een e-mail willen sturen zodat wij u verder kunnen helpen? Dat kan naar: klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl
Met vriendelijke...

Mailspammers

Vuile spammers

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Hi, wat vervelend dat u ongewenste correspondentie van ons ontvangt! Zou u ons een e-mail willen sturen, dan kunnen wij u uitschrijven voor de nieuwsbrief. Dat kan naar... Hi, wat vervelend dat u ongewenste correspondentie van ons ontvangt! Zou u ons een e-mail willen sturen, dan kunnen wij u uitschrijven voor de nieuwsbrief. Dat kan naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl

D Bogae

Eens je in hun bestand zit, wordt je elke dag gebombardeerd met hun nieuwsbrief. Uitschrijven mag je zo dikwijls doen als je wil, het lukt je toch niet. Gewoonweg een spambedrijfje dat je beter mijdt.

Harold Knoops

Ongevraagd mails ontvangen

Van Loo Sonja

Ontevreden. Wil het opzeggen, heb me 2,79€ betaald en nu al 3 herinneringen gekregen??? Je zou voor minder content zijn.
Graag een rechtzetting en geen herinneringen meer

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Hi, wat vervelend dat u herinneringen blijft ontvangen ! Zou u ons een e-mail willen sturen, dan kunnen wij u verder helpen! Dat kan naar: klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl
Met vriendelijke...

Ineke

Iemand anders heeft mijn gegevens ingevuld. 2x gemaild naar klantenservice. Haal.mij eruit. Geen interesse. Nu een factuur dat als ik niet binnen 14 dagen 4 95 betaal dan incassokosten van 15 euro.... Iemand anders heeft mijn gegevens ingevuld. 2x gemaild naar klantenservice. Haal.mij eruit. Geen interesse. Nu een factuur dat als ik niet binnen 14 dagen 4 95 betaal dan incassokosten van 15 euro. Maffiapraktijken.!!! Probeer ik te bellen is het tel nr afgesloten. Ik ga Kassa bellen. Kijken of direct soort praktijken een normale gang van van zaken is.

Johan De Beule

Zonder meer een kaart opgestuurd gekregen, later volgde de facturen, nu ook deurwaarders, Niets gevraagd = niets betalen!!!!

Reactie Seniorenvoordeelpas.nl:

Hi, zou u ons een e-mail willen sturen? Dan helpen wij u graag verder!

Nina

Spam