J. Stam

Onze seniorenvoordeelpas wordt steeds leuker. Al veel geld terug kunnen verdienen door te besparen bij KPN, Expert en het zwembad. Echt een aanrader.

Henk

Leuke (online) voordelen, zelf nu tijdens de coronacrisis gebruik van kunnen maken. Heb een mooie bos bloemen kunnen opsturen.

De Pauw Rita

Zeer slecht .reageren niet juist,en als ze iets terug schrijven wordt het niet uitgevoerd

Geachte Rita de Pauw,
Seniorenvoordeelpas heeft uw klacht ontvangen. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.
Geachte Rita de Pauw,

Dellevoet

Hello ,heb al 2 weken schrijven en nog schrijven dat ik wel wil die 60,00eur betalen maar heb geen bank numer gekregen om het op te sturen, en ook om stop te zetten met die kaart maar telkens komen... Hello ,heb al 2 weken schrijven en nog schrijven dat ik wel wil die 60,00eur betalen maar heb geen bank numer gekregen om het op te sturen, en ook om stop te zetten met die kaart maar telkens komen mijn e-mails terug

Geachte Dellevoet,
Geachte Dellevoet,
Seniorenvoordeelkaart heeft uw klacht ontvangen. Wij hebben telefonisch u proberen te bereiken maar helaas was u niet in de gelegenheid om op te nemen. Daarom hebben wij u zojuist een mail gestuurd.

Sharda K

Beste mensen , vraag nooit een seniorenvoordeelpas aan . ik heb dit gedaan, heb het binnen week afgezegd van wege Coronacrisis. Ik heb geen pas ontvangen, maar wel een rekening van €29,50 te... Beste mensen , vraag nooit een seniorenvoordeelpas aan . ik heb dit gedaan, heb het binnen week afgezegd van wege Coronacrisis. Ik heb geen pas ontvangen, maar wel een rekening van €29,50 te betalen. En dat het pas na 14 maanden opgezegd kan worden. Het verbaasd mij dat ik nog steeds geen pas heb ontvangen , maar krijg een rekening van €69,00 om te betalen. Keer op keer vraag ik naar de pas die ik niet heb ontvangen , keer op keer wordt het bedrag verhoogd,
Ik raad dit echt af aan een ieder , het is gewoon een oplichterspraktijk.
Sharda

Geachte Sharda,
Geachte Sharda,

Raf Melis

Heb een ingebrekestelling gekregen.Ik heb dan maar betaald alhoewel ik geen verwittiging gekregen heb.Dit was op 9/03 en heb nog steeds geen nieuwe kaart gekregen!krt nummer 03011921251 klant nummer... Heb een ingebrekestelling gekregen.Ik heb dan maar betaald alhoewel ik geen verwittiging gekregen heb.Dit was op 9/03 en heb nog steeds geen nieuwe kaart gekregen!krt nummer 03011921251 klant nummer 3220190170780.Ik zou graag deze kaart krijgen voor dit jaar zo dat ik deze kan opzeggen!!

Geachte Raf Melis,
Geachte Raf Melis,

Gerrit van den Adel

Eerste jaar geen voordeel en het zogenaamde geschenkje wat je krijgt is nep dus heb je niets aan gehad.
Okay was te laat met opzeggen da's mijn schuld.
Maar goed het tweede jaar dus en...
Okay was te laat met opzeggen da's mijn schuld.
Maar goed het tweede jaar dus en weer een beloofd kadootje bijvoorbeeld een boodschappen pakket xxl ter waarde van rond 55,-- euro.
Jaja helaas ook daar krijg je dus niets van en kun je het vergeten.
Nu wel vast opgezegd en dit is dan het laatste jaar met 29, 00 euro verlies wat naar de vaantjes is.

Geachte Gerrit van den Adel,
Met vriendelijke...
Geachte Gerrit van den Adel,

lenaerts

Ik wou mij inschrijven maar mijn vrouw zij dat het ons budget niet toeliet door wij allebij ziek zijn en het meeste geld naar de medicatie gaat vrouw kanker en ik zelf hart patient en dan met uw... Ik wou mij inschrijven maar mijn vrouw zij dat het ons budget niet toeliet door wij allebij ziek zijn en het meeste geld naar de medicatie gaat vrouw kanker en ik zelf hart patient en dan met uw pensioentje spring je niet ver toen heeft het bestuur mij toch terug uitgeschreven en ik daarom zeer veel lof heb voor het bestuur bedankt

D.Roorda

Mijn klacht is snel opgelost. Nu ga ik de voordelen ervaren.