Jan van der Laan

1209 abonneegeld betaald. 1609 geannuleerd.Seniorenvoordeelpas schrijft: Jammer dat u annuleerd.Lidmaatschap per direct stopgezet en Wij zullen uw abonneegeld Per Direct Crediteren!!
Helaas...
Helaas ondanks diverse herinneringen, per mail, welke aldoor werden bevestigd voor ontvangst.Tevens de melding we zullen de betreffende afdeling benaderen. Nu tot op heden 2811 nog Geen Geld terug!!! SCHANDALIG.

Beste Jan van der Laan,
Beste Jan van der Laan,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u uw geld nog niet terug heeft ontvangen! Het bedrag staat klaar om teruggestort te worden en u zult het spoedig op uw rekening ontvangen. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl.

j de gooyert

Waardeloos ik heb nooit een pas aangevraagd en nu moet ik betalen 2,54voor 1 maand ook maar voldaan om van de ellende af te zijn maar ze blijven maar rekeningen sturen nu al met 40euro verhoogd... Waardeloos ik heb nooit een pas aangevraagd en nu moet ik betalen 2,54voor 1 maand ook maar voldaan om van de ellende af te zijn maar ze blijven maar rekeningen sturen nu al met 40euro verhoogd ditlijkt wel oplichting j de gooyert

Beste meneer de Gooyert,
Beste meneer de Gooyert,
Bedankt voor uw beoordeling via FeedbackCompany. Wat vervelend dat u steeds betaalherinneringen blijft ontvangen. Wij hebben dit voor u uitgezocht en u heeft ten onrechte een dubbel betaalverzoek ontvangen. Wij hebben dit betaalverzoek per direct gecrediteerd en u zult hiervan geen herinneringen meer ontvangen. Onze excuses voor het ongemak!

Walter van de gevel

Ik heb zeer sl e chte ervaring met dit bedrijf
Ik zou 3 aanmaningen hebben gehad en moet nu 40 euro boete betalen .
Alle aanmaningen zouden per mail gestuurd zijn m aar ik heb deze niet...
Ik heb zeer sl e chte ervaring met dit bedrijf
Ik zou 3 aanmaningen hebben gehad en moet nu 40 euro boete betalen .
Alle aanmaningen zouden per mail gestuurd zijn m aar ik heb deze niet gezien.
Nu 40 euro boete en voor het eerst op papier.
De wet schrijft voor dat ik eerst e e n schriftelijke aanmaning m ook et krijgen alvorens een boete wordt gegeven..
De pas is zo waardeloos ik heb er nooit gebruik van kunnen maken.
40 euro boete is ook schandalig hoog.
Ik heb nu alles betaald maar dit is voor mij het laatste jaar .
Ik voel mij aardig beetgenomen door het bedrijf.
MVGR W vd Gevel

Beste meneer van de Gevel,
Beste meneer van de Gevel,
Bedankt voor uw beoordeling via FeedbackCompany. Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met de Seniorenvoordeelpas. De betaling voor het eerste lidmaatschapsjaar gaat via Afterpay. Zij sturen u het betaalverzoek per e-mail op, welke u helaas niet gezien heeft.
Wij kunnen helaas niet in het systeem van Afterpay, waardoor wij u niet meer tegemoet kunnen komen. Wel hebben wij gelijk uw opzegging verwerkt, en bent u na het eerste lidmaatschapsjaar uitgeschreven. Tot deze tijd kunt u uiteraard gebruik maken van onze voordelen. Zo kunt u natuurlijk uw lidmaatschap nog terugverdienen.

j.soeters

Op 18 okt geef ik mijn klacht door krijg daar ook antwoord op. Wat schets mijn verbazing als ik op 21 en 23 okt weer een email ontvang om de € 2,03 te betalen. Om van het gezeik af te komen heb ik... Op 18 okt geef ik mijn klacht door krijg daar ook antwoord op. Wat schets mijn verbazing als ik op 21 en 23 okt weer een email ontvang om de € 2,03 te betalen. Om van het gezeik af te komen heb ik mijn abonnement tm 2020 betaald hoewel ik niet eens gebruik maak van het zgn voordeel. Dus over welke "periode dat ik nog lid ben geweest"hebben jullie het. Ik wacht nog steeds op een bevestiging dat mijn abonnement is beëindigd. Wat een flut administratie zeg bah bah.

Beste J. Soeters,
Beste J. Soeters,
Bedankt voor uw review. Wij hebben uw facturen laten vervallen. Helaas is het bij ons niet bekend waarom u nog bericht heeft gehad. Deze berichten kunt u in elk geval als niet verzonden beschouwen. Helaas hebben wij uw betaling ook nog niet ontvangen. Kunt u een bankafschrift van de betaling opsturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl zodat wij deze kunnen koppelen aan uw account. Deze krijgt u dan spoedig retour.

j.soeters

Je komt idd niet van af. Heb na 1 jaar abonnement opgezegd.. Dat kon niet omdat ik ineens een 2e abonnement had en die
ze dan zouden annuleren.Ik heb niet eens van het 1e abonnement gebruik...
ze dan zouden annuleren.Ik heb niet eens van het 1e abonnement gebruik gemaakt, dan zou ik een 2e nemen, heel raar.
Ik kreeg een herinnering voor het 2e abonnementsjaar tot en 2010 dus met een verhoging van €15. Heb ik betaald en gelijk mn abonnement tot 2020 opgezegd. En om een bevestiging gevraagt tot op heden niets otvangen. Wat schetst mijn verbazing als ik een faktuur ontvang van €2,05 voor resterende abonnementsperiode. Om opheldering gevraagt geen reactie.

Beste J. Soesters,
Beste J. Soesters,
Bedankt voor uw review bij FeedbackCompany. Wij vinden het erg vervelend dat u de opzegprocedure als lastig heeft ervaren. Inmiddels bent u volledig uitgeschreven, en heeft u een restantfactuur ontvangen. Wij begrijpen dat deze in uw situatie onduidelijk is, en we hebben deze dan ook laten vervallen. U zult geen betalingsverzoeken meer ontvangen.

Achten Paula

Aangezien dat ik tot op heden nog geen enkel voordeel heb kunnen pinnen, omdat wij niet klant zijn bij de aangesloten bedrijven, ben ik zo vrij mijn lidmaatschap op te zeggen , met ingang van dit... Aangezien dat ik tot op heden nog geen enkel voordeel heb kunnen pinnen, omdat wij niet klant zijn bij de aangesloten bedrijven, ben ik zo vrij mijn lidmaatschap op te zeggen , met ingang van dit jaar 2019.0rdernr.10056.Dank bij voorbaat.

Beste Paula Achten,
Beste Paula Achten,
Bedankt voor uw beoordeling via FeedbackCompany. Uiteraard is het mogelijk om uw lidmaatschap op te zeggen. Wij vinden dit natuurlijk erg jammer, maar helpen u gelijk verder.
Wij hebben uw lidmaatschap opgezegd met inachtneming van één maand opzegtermijn. Dit betekend dat wij u hebben uitgeschreven per 27-10-2019. De factuur die u heeft ontvangen komt te vervallen, en u ontvangt een restantfactuur over het restant van uw lidmaatschap.
Indien u nog vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

Arie van Zanen

Hoe af te zeggen ? Heb meerdere malen een brief gestuurd naar een adres. Wat naar mijn mening het adres was van seniorenpas krijg geen gehoor en geen brief retour ? Nog nooit gebruikte pas .... Hoe af te zeggen ? Heb meerdere malen een brief gestuurd naar een adres. Wat naar mijn mening het adres was van seniorenpas krijg geen gehoor en geen brief retour ? Nog nooit gebruikte pas . Omdat we goedkoper uit zijn met de pas van de Gemeente Den Haag . Nu krijg ik een incasso of ik even 64,32 wil betalen schandalig . Dat als die brieven niet op het goede adres aankomen . Waar komen ze dan terecht ? Postbus 6037 5600 HA Eindhoven is naar mijn idee het juiste adres . Dit staat achterop de pas ,en is het enige adres wat ik kan vinden . Prettig te weten hoe makkelijk je van je karige pensioentje word geknabbeld . Het moet toch na te gaan zijn of mensen wel deze pas gebruiken ? Het enigste wat ik in mijn buurt ziet is een lijstenmakerij waar ik een lijst kan laten repareren terwijl ik geen lijsten in huis heb . Zou graag van deze pas afwillen . Maar dat schijnt niet mogelijk te zijn via bovenstaand adres in Eindhoven . Misschien is het noodzaak de media op te zoeken zoals Kassa ?

Beste Arie van Zanen,
Beste Arie van Zanen,
Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. Wij vinden het erg vervelend dat u nog altijd geen reactie heeft gehad op uw opzeggingsbrief. Wij verwerken de post twee keer per week, waardoor het kan gebeuren dat het wat langer duurt. Daarnaast lopen wij op dit moment achter met de post. U kunt dan ook het beste een e-mail versturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl, wij verwerken deze berichten binnen 5 dagen.
Verder is het ons niet gelukt om een account te vinden met de gegevens die wij van u zien. Om u beter van dienst te zijn, kunt u het beste een mail sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas. Wij helpen u dan zo spoedig mogelijk verder.

Carine Feys

Al enkele mails verzonden om het lidmaatschap te schrappen , krijg geen reactie , zenden wel herinneringen om te betalen en dreigen met een incassobureau

Beste Carine,
Beste Carine,
Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. Wat vervelend dat u al zo lang wacht op een reactie. Wij hebben uw abonnement in juli opgezegd. Helaas kan het gebeuren dat de automatisch verzonden bevestiging in uw spam terecht komt.
Verder heeft u kort na uw uitschrijving een nieuwe factuur gehad. Wij hanteren namelijk een opzegtermijn van één maand. De factuur gaat dan ook over het restant van uw lidmaatschap. Wij zien dat u hier inmiddels al verhogingen voor heeft ontvangen. Uit coulance hoeft u deze niet te betalen, en kunt u het originele bedrag overmaken met de gegevens die op de factuur staan.

Hannie govers

Een waardeloze instelling. Ben vanaf mei al bezig met hun. Kreeg pas niet geactiveerd. Nooit gebruikt en maar rekeningen blijven sturen met een pas die niet deugd.Waardeloze instelling dat blijkt... Een waardeloze instelling. Ben vanaf mei al bezig met hun. Kreeg pas niet geactiveerd. Nooit gebruikt en maar rekeningen blijven sturen met een pas die niet deugd.Waardeloze instelling dat blijkt wel uit de vele negatieve reacties.
Bah bah. KASSA kom in actie en stop deze praktijken.Geen goed woord voor over.Ben je volgens hun 4 weken telaat met je opzegging dan reageren ze maar als je in mei om een reactie vraagt zijn ze niet thuis😝😝😝

Beste Hannie Govers,
Beste Hannie Govers,
Bedankt voor uw beoordeling op Feedback Company. Wij vinden het erg vervelend dat u zoveel problemen heeft gehad om met ons in contact te komen. Om u tegemoet te komen in uw situatie, zullen wij uw rekeningen laten vervallen.

katrien constandt

Ik heb nog een vraagje waarom moet ik 5euo betalen.

Beste Katrien,
Beste Katrien,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hanteren een opzegtermijn van één maand. U heeft eerder van ons een bevestiging van uw annulering ontvangen, waarin stond uitgelegd dat u nog een nieuwe factuur van ons zou ontvangen. Het betaalverzoek dat u recent van ons heeft ontvangen is voor de periode dat u nog lid bent geweest van de Seniorenvoordeelkaart.
U kunt het openstaande bedrag heel eenvoudig voldoen volgens de instructie die staat weergegeven in de desbetreffende e-mail met als afzender facturen@seniorenvoordeelkaart.be. Mocht dit toch niet duidelijk zijn dan helpen we u graag verder.
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door te reageren op deze e-mail. Wij helpen u graag!