Albert Cloet

Beste ik heb de mail met Wellink nog niet ontvangen krant. 3220230018781

Zerozero

Ik wil iedereen aanraden niet in te gaan om lid te Worden het zen bedriegers ik ga kontakt opnemen met testaankoop om ditaan te vechten ben zelf voor 40 euro in de Zak gezet

Willems nadia

Heb nooit een voordeelkaart ontvangen na een 1 e betaling. Nu krijg ik een herinnering voor achterstallige betaling en extra kosten en merk dat opzeggen 16 euro kost????
Ik hoop dat zij met...
Ik hoop dat zij met terugwerkende kracht mijn 1 e betaling terugstorten en dit abonnement onmiddellijk stopzetten na mijn opmerking per mail. Ook via telefoon kan je hen niet bereiken!

Valenberghs luc

Heb reeds 2 jaar geleden opgezegd krijg nog steeds aanmaning om te betalen hetgeen ik dus niet ga doen krijg zelfs geen antwoord van hun dus heb alles bij advocaat binnengebracht en nu hopen dat ze... Heb reeds 2 jaar geleden opgezegd krijg nog steeds aanmaning om te betalen hetgeen ik dus niet ga doen krijg zelfs geen antwoord van hun dus heb alles bij advocaat binnengebracht en nu hopen dat ze eindelijk snappen dat ik al 2 jaar opgezegd heb

Prive

Ik heb mijn seniirenvoordeelkaart opgezegd en krijg nog steeds rekeningen aangeboden, zogezegd op 30/11/2022, ondertussen een 2de herinnering, maar heb op 30/11/2022 niks ontvangen in mijn mailbox,... Ik heb mijn seniirenvoordeelkaart opgezegd en krijg nog steeds rekeningen aangeboden, zogezegd op 30/11/2022, ondertussen een 2de herinnering, maar heb op 30/11/2022 niks ontvangen in mijn mailbox, ook niet op spam, wat voor een slecht organisatie is dit.

Hi,
Hi,
Wij hanteren een opzegtermijn van één maand. Het kan zijn dat de factuur die u heeft ontvangen het resterende bedrag is van de periode dat u nog lid bent geweest van de seniorenvoordeelkaart. Om dit goed voor u uit te zoeken ontvangen wij graag per e-mail uw klantnummer/factuurnummer. U kunt een e-mail sturen naar: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.
Roos
Team Seniorenvoordeelkaart

Gerda

Geldklopperij

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Hi, wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de Seniorenvoordeelkaart. Zou u ons een e-mail willen sturen zodat wij u verder kunnen helpen? Dat kan naar:... Hi, wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de Seniorenvoordeelkaart. Zou u ons een e-mail willen sturen zodat wij u verder kunnen helpen? Dat kan naar: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

mc

Bedrog tot en met typisch nederlands bedrijf mensen geld afpersen je wordt voorgelogen voordelenpas be bestaat niet. Je zegt op in België en krijgt een rekening vanuit Nederland. Je krijgt gewoon... Bedrog tot en met typisch nederlands bedrijf mensen geld afpersen je wordt voorgelogen voordelenpas be bestaat niet. Je zegt op in België en krijgt een rekening vanuit Nederland. Je krijgt gewoon geijkte antwoorden en wordt bedreigd met incassobureau. Alle info heel onduidelijk, eenmalige aanbieding wordt je gegeven maar nergens duidelijk dat het om een jaar gaat. Raad iedereen ten stelligste af om met hen in zee te gaan, gewoon boerenbedrog geldklopperij.

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Hi, wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de seniorenvoordeelkaart! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Onze Belgische website is: www.seniorenvoordeelkaart.be. Mocht u nog... Hi, wat vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de seniorenvoordeelkaart! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Onze Belgische website is: www.seniorenvoordeelkaart.be. Mocht u nog vragen hebben , dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan via klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

Jack Reijnen

Ik heb 6 September betaald, ik krijg maar berichten dat ik nog moet betalen ,vandaag 6 Oktober weer een bericht gekregen dat ik boven op het bedrag nog 15 Eu Incassokosten moet betalen, betaal ik... Ik heb 6 September betaald, ik krijg maar berichten dat ik nog moet betalen ,vandaag 6 Oktober weer een bericht gekregen dat ik boven op het bedrag nog 15 Eu Incassokosten moet betalen, betaal ik dat niet dan komt er nog 25 Eu bovenop. Wordt tijd dat ik stappen ga ondernemen.

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Goedemorgen! Wat vervelend dat u een bericht heeft gekregen betreffende de bijkomende incassokosten. Ons systeem heeft in dit geval nog geen betaling geregistreerd. Graag zoeken wij dit verder voor... Goedemorgen! Wat vervelend dat u een bericht heeft gekregen betreffende de bijkomende incassokosten. Ons systeem heeft in dit geval nog geen betaling geregistreerd. Graag zoeken wij dit verder voor u uit. Zou u ons een e-mail willen sturen met een betaalbewijs naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be? Aan de hand van dit betaalbewijs kan onze administratie uitzoeken of de betaling in goede orde bij ons is binnengekomen.

Le Berre

Trekt op geen kl***** de kortingen zijn niet interessant!!!

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Hi, wat vervelend dat u ongewenste e-mails van ons ontvangt. Zou u onze klantenservice een e-mail willen sturen? Dan kunnen zij u handmatig uitschrijven voor de nieuwsbrief. Het e-mailadres is :... Hi, wat vervelend dat u ongewenste e-mails van ons ontvangt. Zou u onze klantenservice een e-mail willen sturen? Dan kunnen zij u handmatig uitschrijven voor de nieuwsbrief. Het e-mailadres is : klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

Vermosen Lizzy

Ik betaalde op 26.07.2022 een bedrag van 19.95 € om een seniorenvoordeelkaart te bekomen. We zijn vandaag 30.08.2022 en heb nog altijd geen kaart gekrengen.
Ik wil deze niet meer. Gelieve mij...
Ik wil deze niet meer. Gelieve mij mijn geld terug te storten
Lizzy Vermosen

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Hi, wat vervelend dat u al zolang wacht op uw seniorenvoordeelkaart! Zou u een e-mail willen sturen naar onze klantenservice? Dat kan naar: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Wij kunnen u daar... Hi, wat vervelend dat u al zolang wacht op uw seniorenvoordeelkaart! Zou u een e-mail willen sturen naar onze klantenservice? Dat kan naar: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Wij kunnen u daar verder helpen!