J Goemine

Uitschrijfmogelijkheid van mailinglist is mythe

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Hi, wat vervelend dat u nog steeds ongewenste e-mails van ons ontvangt! Zou u een e-mail willen sturen naar onze klantenservice? Dan kunnen zij u handmatig uitschrijven voor de nieuwsbrief. Het... Hi, wat vervelend dat u nog steeds ongewenste e-mails van ons ontvangt! Zou u een e-mail willen sturen naar onze klantenservice? Dan kunnen zij u handmatig uitschrijven voor de nieuwsbrief. Het e-mail adres is : klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

Dhollander michel

Nooit gezien bedrog en agressie.
Hoe ouder de persoon hoe gemakkelijker manipuleerbaar en om de tuin te leiden je reinste afpersing en intimidatie via incassobureas
Schandalig!
En het...
Nooit gezien bedrog en agressie.
Schandalig!
En het is een leidensweg om er vanaf te geraken.
Moet dringend in de pers komen!

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Hi, wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad. Wij willen u graag helpen! Zou u een e-mail willen sturen naar : klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be.

Ricour Herman

Hoe kan ik deze kaart zo snel mogelijk stopzetten . Ik heb deze kaart nooit aangevraagd ik was gewoon aan het surfen op de website van Aldi en plots was ik lid van de senioren kaart

Hi Ricour,
Wat vervelend om te horen. We helpen je graag verder, zou je een mail kunnen sturen naar klantenservice@ seniorenvoordeelpas.nl . Dan gaan we dit uiteraard oplossen.

Vijt m

Reeds van juni lid. Eerst vertrouwde ik het niet zetel in Antwerpen betalen in Nederland. Na hun aanmaning mail en verzekering dat dit zo was betaalde ik toch doordat dit na 14 dagen was verzekerde... Reeds van juni lid. Eerst vertrouwde ik het niet zetel in Antwerpen betalen in Nederland. Na hun aanmaning mail en verzekering dat dit zo was betaalde ik toch doordat dit na 14 dagen was verzekerde men mij het boodschappen pakket toch nog te versturen na maanden mails heb ik nog niks men zegt steeds dit na te kijken bij leverancier. Via hun site op het terugbetalingformulier na aankoop via webshop wordt op geen enkele manier mijn rekeningnummer aanvaard ik heb dus nog geen enkele euro kunnen genieten van korting via hun app wat al heel wat is ik bestel nochtans elke keer via hun app dan zeggen ze het niet terug te vinden. Ook mijn lidmaatschap geld wordt niet teruggestort. Mijn laatste mail wordt gewoon niet meer op geantwoord echt schandalig

Myriam Publie

Echte oplichters. Lid zonder dat ik echt iets toegezegd heb. Wil geen lid zijn en nu krijg ik rekeningen. Ik reken op hun integriteit. Benieuwd

Beste Publie,
Beste Publie,
Bedankt voor uw review. U kunt bij ons alleen lid worden wanneer u via onze website zich heeft aangemeld. U ontvangt dus nooit rekeningen wanneer u zich niet bij ons heeft aangemeld. Zou u ons een mail kunnen sturen naar: klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be, dan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Piet
Seniorenvoordeelkaart

Paula

Voor mij zie ik geen voordeel. Heb ik na 2 weken gestopt.

Beste Paula.
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te horen dat u geen voordeel ziet in de Seniorenvoordeelkaart. Misschien kunnen wij u hierbij nog helpen? Dit horen wij dan graag!
Met...
Beste Paula.
Piet

J. Eijck

Blijkt, dat ik teveel betaald heb en krijg ik geld terug! Fantastisch! Zoiets maak je toch haast nooit mee?! ???

Erica Huys

De kortingen die ze geven hebben geen invloed op wat dagelijks leven echt nodig heb. Ze zouden beter kortingen geven op sport, gezond voedsel en verzorging van je lichaam. Ik heb dan ook opgezegt.... De kortingen die ze geven hebben geen invloed op wat dagelijks leven echt nodig heb. Ze zouden beter kortingen geven op sport, gezond voedsel en verzorging van je lichaam. Ik heb dan ook opgezegt. Klantenservice laat het soms ook afweten

Beste Huys,
Beste Huys,
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen dat u het lidmaatschap heeft opgezegd, omdat u geen kortingen kon vinden die goed bij uw dagelijks leven pasten. Momenteel hebben wij echter wel een aantal kortingsacties lopen die te maken hebben met sport, voeding en lichaam, zoals Betersport.be, HelloFresh, Douglas en Fit at home. Neem gerust een kijkje op seniorenvoordeelkaart.be/alle-kortingen voor al onze andere partners!
We zullen natuurlijk wel uw feedback meenemen in onze zoektocht naar nieuwe voordeelpartners!
Nog een andere vraag?
Onze klantendienst staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden.
Rosa

+++

Heel slecht

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw bericht. Graag zijn wij benieuwd naar de reden dat u ons als "heel slecht" beoordeeld. Wij vinden het erg jammer om een slechte beoordeling te ontvangen maar wij willen ons product en service graag verbeteren en daarbij is de mening van onze leden zeer belangrijk. Kunt u ons laten weten door een mail te sturen naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be waarom u ons "heel slecht" beoordeeld? Dit zouden wij erg waarderen!
Piet,

van gool

Nog niet goed geregeld.

Beste Van Gestel,
Beste Van Gestel,
Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het nog niet goed geregeld is, graag zijn wij benieuwd naar wat er niet goed geregeld is. Zou u ons een mail kunnen sturen hierover naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be, dan kunnen wij kijken hoe wij u kunnen helpen of hoe wij onze dienst en service kunnen verbeteren.
Piet,
Team Seniorenvoordeelpas