Mr.R. van der Lee/Advocatenkantoor.

Zeer positief en ook erg vriendelijk voor de senioren. Groet, Ruud

Ina Haan-Hagenouw

U bedankt mij voor de positieve aanbeveling?!?! En dat terwijl ik het lidmaatschap net heb beeindigd!!!!! Sorry hoor, dat slaat dus nergens op!!!

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Geachte Ina Haan-Hagenouw,
Geachte Ina Haan-Hagenouw,
Bedankt voor uw review. Als klant kunt u natuurlijk een opzegging als positief ervaren (snelle service, makkelijke afgehandeld) of een andere reden hebben waarom u heeft opgezegd, daarnaast kunt u ook uw ervaringen delen over het product. De feedback van onze klanten vinden wij zeer belangrijk en daarom vragen wij ook uw mening.
Team Seniorenvoordeelkaart

Kathleen

Leuke kortingen waar ik al gebruik van kunnen maken. En de kaart was snel thuis geleverd.

K. Oeyen

Een hele goede website, met leuke kortinge.
Stel vragen en je krijgt snel, en een goed geïnformeerd antwoord terug. Hulp bereid - Degelijk - Interessant.

J. Declercq

Vriendelijke, snelle en een zeer goede service van de klantenservice.
Vriendelijke, snelle en een zeer goede service van de klantenservice.
Super blij, doordat ik was verhuis was ik vergeten om dit op tijd door te geven. De post kwam dan ook op het oude adres aan. Alles is dankzij hun netjes geregeld. Super bedankt allemaal.

Kurt Smets

Kortingen goed kunnen gebruiken zoals op Energie en kan voordelig tanken.