Leijnen Margo

Zeer goed

van keymeulen albert

Na e-mail te sturen met adres wijziging en juist met nieuwe pas aan te vragen , heb ik nog steeds niets gekregen

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Geachte Van Keymeulen Albert,
Geachte Van Keymeulen Albert,
Bedankt voor uw review. Zoals beschreven staat in de mail, kan het ongeveer 7 dagen duren voordat u de kaart ontvangt. U zult de kaart deze week ontvangen.
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelkaart.be. Wij helpen u graag!
Team Seniorenvoordeelkaart

Amélie Even

Hoge kortingen bij zoveel leuke zomer uitjes, fantastisch!

Theron van den Ende

Top service!

Dominique Flamant

Ik had per ongeluk 2 seniorvoordeelpassen bestellen. Ik moest 1 terug sturen. De betaling die gedaan was voor de 1ste kaart is onmiddelijk gedraaid om de 2de kaart te betalen, dus niks aan de hand.... Ik had per ongeluk 2 seniorvoordeelpassen bestellen. Ik moest 1 terug sturen. De betaling die gedaan was voor de 1ste kaart is onmiddelijk gedraaid om de 2de kaart te betalen, dus niks aan de hand. Bedankt voor de service.

Henk van Deust

14 dagen terug een pasje besteld. Per ongeluk bij het aanmelden mijn adres niet goed ingevuld. Er werd direct contact opgenomen. Inmiddels heb ik een nieuwe pas thuis. Goede service!

Johan

Snelle service en leuke korting had meteen Bobbejaanland ticket gratis en dus de kaart gratis, erg mooi

Cadeaubon kan ik voor mijn zieken schoonzuster aan te bieden

Met Seniorenvoordeelkaartje kan ik via website uitzoeken wat ik nodig heb.

Ger Derix

Net pas aangeschaft, dus nog geen ervaring, maar zie wel dat er weinig voordeel is. dus geef nog geen aanbeveling, moet nog eerst eens een positieve ervaring krijgen.

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Geachte Ger Derix,
Seniorenvoordeelkaart staat altijd voor u klaar om samen te kijken naar de vele kortingen die wij aanbieden. Indien nodig helpen wij u graag!
Met vriendelijke...
Geachte Ger Derix,
Team Seniorenvoordeelkaart

gerard den hoedt

Ik ben heel goed ze is heel mooi