trucker

Veel voordeel vanaf 50 jaar bij deze Senioerenpas.

Rokawi

Super fijn en je krijgt veel voordeel met je pas ik beveel het iedereen die 50 jaar is geworden.

Philip De Smet

Goed voordeel

Eudia Venloo

Tot heden tevreden.

seniorenvoordeelkaart

Ik heb klaagt

Dortmans

Goed geholpen door klanten dienst. Ik had ineens een box met etenswaren gekregen, wat bleek, deze kreeg ik gratis bij mijn lidmaatschap! Erg plezant.

ik ben geen bedrijf

Ik had gevraagd of ik kon betalen aan een Belgische bank , wat niet mogelijk was en nu sturen jullie mij een deurwaarder ! Daar kan ik wel betalen aan een Belgische Bank of rekeningnummer ! Toch... Ik had gevraagd of ik kon betalen aan een Belgische bank , wat niet mogelijk was en nu sturen jullie mij een deurwaarder ! Daar kan ik wel betalen aan een Belgische Bank of rekeningnummer ! Toch bizar dat uw antwoord was dat jullie alleen met een Nederlands banknummer werkten ! Hadden jullie een bankoverschrijving gestuurd op mijn adres, dan moest ik nu geen 60,- bijbetalen ! Jullie weten nochtans dat senioren het geld zeer nodig hebben !! Ik vind dit er over !!!

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Beste Willems,
Beste Willems,
Bedankt voor uw review. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Nederland en dat is de reden dat er een Nederlandse bankrekeningnummer is en geen Belgische. Dit vinden wij erg spijtig voor onze Belgische klanten.
Omdat de betaling al sinds 01-07-2020 open staat en er pas andere halve maand later correspondentie heeft plaatsgevonden, zijn hier helaas extra kosten bijkomen. Wij hebben uw toen gevraagd om het originele bedrag zonder administratiekosten binnen 7 dagen over te maken, zodat de kosten konden komen te vervallen. Wanneer dit niet zou lukken, moest u ons dit laten weten.
Helaas is de betaling niet gelukt en hebben wij geen correspondentie meer ontvangen dat de betaling laten zijn worden uitgevoerd. Hierdoor is het doorgezet naar het incassobureau die de betaling dan overneemt. Omdat het incassobureau gevestigd zit in België, beschikken zij over een Belgische rekeningnummer.
Indien u dus eerder met ons contact op had genomen, hadden wij u eerder en beter kunnen helpen. Het is dus erg spijtig dat het dan ook op deze manier gegaan is.
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantendienst door te mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij staan voor u klaar!
Team Seniorenvoordeelkaart

Annelies spapens

Mooi bedrijf
Jammer dat ik geen pakket heb gekregen
Dat is het enigste wat mij enorm tegenvalt

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Geachte Annelies Spapens,
Bedankt voor uw review. U heeft het lidmaatschap met een andere actie gekocht waardoor de actie met het gratis boodschappenpakket niet geldig is.
Indien u nog...
Geachte Annelies Spapens,
Indien u nog verdere vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice door te mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl. Wij helpen u graag!
Team Seniorenvoordeelpas

Paula Vandecruys

Kaart is snel terugverdiend!

vanhove margareta

Ik was heel verwonderd dat er zoveel inzat