Moermans

De seniorenvoordeelkaart werd geen enkele keer gebruikt.Vandaar ook dat wij het lidmaatschap opzeggen.
Wat me wel wat dwars zit is het gegeven dat bij aansluiting niet zo duidelijk is hoe en wanneer het kan stopgezet worden.
En dan al een incasso verplichting.
Maïs bon ,ik heb de gevraagde 5 euro gestort en klaar is kees.

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Beste Moermans,
Beste Moermans,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het voor u niet duidelijk was hoe en wanneer het stopgezet kon worden. Dit had u tijdens de aanmelding op de aanmeldpagina kunnen lezen, evenals de algemene voorwaarden waarin het beschreven staat. Daarnaast staat onze klantenservice altijd klaar voor vragen.
Nog een andere vraag?
Onze klantendienst staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden.
Rosa, Team Seniorenvoordeelkaart

Goethals Danny

Wordt NIET aanbevolen door Test-Aankoop!

Reactie Seniorenvoordeelkaart.be:

Beste Danny Goethals,
Beste Danny Goethals,
Bedankt voor uw bericht. Helaas wordt er op Test-aankoop negatief gesproken over de Seniorenvoordeelkaart, dit is een veel gevallen onterecht en onjuist. Met de Seniorenvoordeelkaart kunt u jaarlijkse veel besparen, indien er uiteraard gebruik van wordt gemaakt. Daarnaast staat de klantenservice altijd klaar voor onze leden om de vragen op een juiste manier af te handelen.
Nog een andere vraag?
Onze klantenservice staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Wij helpen u graag!
Rosa, Team Seniorenvoordeelkaart

Myriam Hublou

Directe en correcte communicatie!

Franka

Mij hebben ze heel goed behandeld na er wat fout was gegaan

Ria van Joolen-van de Weerdt

Heel leuk.

ciska van gestel

Super je krijg gelijk antwoord op al je vragen en ook nog eens leuke voordeeltjes

mario

Ik gebruikt de kaart niet en vergeet het altijd ,