Seniorenvoordeelpas

Ze aanpakken erg serieus en goede klantenservice.

Cleeren Lutgard

Mooi,duidelijk en fijn

Molle j c

Hele goede service

domien roulet kaartnummer 06062006411 klant 3220200225608

Ik heb U reeds laten weten deze kaart geldig tot 06/2022 te
weigeren : ik heb de vorige kaart nooit gebruikt, en ben
ondertussen weduwenaar geworden.

Beste Domien,
Bedankt ovor uw bericht. Allereerst gecondoleerd met uw verlies. Wij wensen u dan ook veel sterkte toe! Wij hebben uw lidmaatschap reeds opgezegd.
Nog een andere...
Beste Domien,
Nog een andere vraag?
Onze klantendienst staat elke werkdag voor u klaar om vragen snel en duidelijk te beantwoorden.
Piet, Team Seniorenvoordeelkaart

Verfaillie Ronny

Heel onduidelijke communicatie, kaart stopzetten??? antwoord kan maar pas als je drie maand op voorhand afzegt. Voel me dan ook bedrogen

Beste Verfaillie Ronny,
Beste Verfaillie Ronny,
Bedankt voor uw bericht. Op zowel onze website als in de algemene voorwaarden kunt u lezen hoe u de kaart kunt stopzetten. Ook kunt u natuurlijk atlijd terecht bij onze klantendienst. U heeft aan dat je pas drie maanden op voorhand kunt afzeggen, maar dit klopt niet! Bij ons kan je na het eerste jaar maandelijks de kaart opzeggen. Dit is dan ook op deze manier voor u zo verwerkt. Wij begrijpen dan ook niet waarom u aangeeft dat u pas na drie maanden kunt afzeggen.
Piet, Team Seniorenvoordeelkaart

Raymund Koch

Correcte en nette afhandeling na mailwisseling

Geen pension

Geen ervaring

Harma Kruizenga

We hebben er geen gebruik van gemaakt. Veel was niet in onze regio. Het kado ter verwelkoming was waardeloos en over datum. Na meerdere mails werd dit niet opgelost

Beste Harma Kruizenga,
Beste Harma Kruizenga,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u geen gebruik van de Seniorenvoordeelkaart heeft gemaakt en dat de gratis boodschappenpakket bij uw lidmaatschap niet naar wens was vanwege artikelen die over de datum waren. Via de mail hebben wij om een aantal gegevens gevraagd om door te kunnen sturen naar onze leverancier maar deze hebben wij niet mogen ontvangen. Hierdoor hebben wij helaas u niet kunnen helpen, wat uiteraard zeer vervelend is!
Rosa, Team Seniorenvoordeelkaart

maria

Wanneer krijg ik die pas moet ik dan betalen ?

Ria Minne

Bij elke twijfel werd ik direct verder geholpen !