Vriendelijkheid taxateur
Vriendelijkheid medewerkers

J.R.T.Noyons

Goede ervaring, betrouwbaar bedrijf

vriendelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding

jammer dat er geen recyclingoptie wordt aangeboden voor achtergebleven inboedel

Ina Betz

Wij hebben een prettige ervaring met het Senior Verhuis bedrijf opgedaan.

Ze maken hun naam waar. Geven advies over zaken die vooral met oudere mensen te maken hebben.
Ze hebben een rustige benadering en uitleg, wat er voor zorgt dat ouderen niet onrustig worden tijdens het gesprek.

de Jager

We hebben de afgelopen 2 jaar 2 x van de diensten van Maarten gebruik gemaakt voor ruimen en verhuizen.

Snelheid van handelen, hebben overzicht, werken ordelijk en netjes, zijn professioneel en tenslotte geven ze een realistisch kostenplaatje.

J. Eijgenraam

Goede ervaring. Door medewerkers is hard gewerkt. Voor kleinigheden, die tegen zaten zijn oplossingen gevonden en gerealiseerd.

Goed persoonlijk contact.

Duidelijkheid aangaande offerte (eventuele afwijkingen) kan beter.

Reactie Senior Verhuizer:

Dag Jan en Gert,
Dag Jan en Gert,
Bedankt voor jullie feedback. We hebben de samenwerking m.b.t. de 2 verhuizingen en de opslag als erg prettig ervaren. Daarnaast hebben we het volgende met jullie feedback gedaan:
Tegenwoordig zetten we duidelijk op alle offertes dat de daadwerkelijke prijs 15% in zowel het voordeel als nadeel van de klant kan uitwijken door onvoorziene omstandigheden. Verhuizen blijft maatwerk waarbij de klus door omstandigheden kan uitlopen. Dit geldt in principe voor alle verhuisbedrijven en het staat in de algemene voorwaarden, maar het wordt vaak niet expliciet vermeldt. Dat hebben wij nu aangepast en meegenomen. Bedankt daarvoor.

Zeer prettige samenwerking met de mensen van Senior Verhuizer. Ze hebben ook heel hard gewerkt.

Wellicht dat hun planning niet altijd klopte, maar er waren ook wel onverwachte tegenvallers die ze uitstekend hebben opgelost.

Goede vriendelijke verhuizers die weten waar ze het over hebben

De persoonlijke aanpak en extra aandacht die ze gaven, vond ik mooi om te zien en erg fijn om te krijgen.

Jan Anneveld

Perfect bedrijf waar oudjes zich thuis voelen, vooral zo doorgaan.

Prima service, vriendelijk en bekwaam

Prima service, nette en kundige verhuizers. Ga zo door mannen

Snelle reactie, netjes alle afspraken nagekomen

Geen verbeterpunten