Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

j.a. engels

Uitstekend , aan iedereen aan te bevelen

meedenken in situatie

Wij waren uiterst tevreden.

Het ophangen van de klok, het in elkaar zetten van bed en dressoir en het aan de muur bevestigen van de tafel

Keurig

planning en uitstraling

communicatie en inschatten over opslaan plaats bezoektijden !

Maijer Hulsewe

Fijne, goed gecoördineerde samenwerking van het begin tot het eind!!

Vriendelijk, professioneel, aangenaam en gezellig

van Rijn

Fijne organisatie, aanrader!

Denk dat mijn beoordeling voor zich spreekt.

Jurriaan Buisman

Zeer prettig bedrijf, toegankelijke medewerkers, die duidelijk veel meer in huis hebben dan alleen sterke kracht te zijn. Harde werkers, die ook als het tegenzit rustig doorgaan.
Wel beter...
Wel beter afspreken hoe om te gaan met de afvoer van overtollige meubels en huisraad.

Zeer klantvriendelijk en goed inspelend op de situatie; in ons geval een hoogbejaard echtpaar.

Duidelijkheid geven over de inname voor de kringloop. Dit is bij ons faliekant misgelopen, waardoor er erg veel herbruikbaar materiaal in de container in verdwenen. Dit heeft voor de nodige... Duidelijkheid geven over de inname voor de kringloop. Dit is bij ons faliekant misgelopen, waardoor er erg veel herbruikbaar materiaal in de container in verdwenen. Dit heeft voor de nodige hoofdpijn achteraf gezorgd. Maak daar goede afspraken over, dan kan de klant zelf eventueel afspraken met een lokale kringloop.

Waren erg vriendelijk ,

Uitstekend!

Zeer tevreden, werk werd conform afspraken op tijd gedaan

Nee, niet echt

Nilsson

Goed verhuisbedrijf en vriendelijk personeel. Bedrijf houdt zich aan de afspraken en is bereid om mee te denken.

Senior verhuizer heeft ons geholpen met de verhuizing van onze vader van 94 en later met het uitruimen en opleverings klaar maken van de oude woning. Enthousiaste en betrokken medewerkers die niet... Senior verhuizer heeft ons geholpen met de verhuizing van onze vader van 94 en later met het uitruimen en opleverings klaar maken van de oude woning. Enthousiaste en betrokken medewerkers die niet op een minuutje keken maar stug doorwerkten tot de klus was geklaard. Volledig TOP!

Enthousiast en betrokken