Vriendelijkheid taxateur
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

henk menting

Bent ze te vrede.

Het personeel is behulpzijn en vriendelijk

Vaar mij is het 99.9 procent

Nico Jansen

Bad naar boven verdieping plaatsen 120 kg prima geregeld

Nee

Bij vragen staat taxateur niet v toepassing

jaap huurman / nulti-mational

Het contact was vriendelijk en to-the-point.
De uitvoering van het werk was uitstekend

karin van der Heijden

Goede ervaring met bedrijf. afspraken helder en goed nagekomen.
zeer klantvriendelijk - prettige sfeer

zie boven

handy man had wasmachine op CV aangesloten waardoor de ruimte van wasmachine blank stond :( en droger was niet aangesloten waardoor er alsnog een installatiebureau bij moest komen....

Reactie Senior Verhuizer:

Dag mw. van der Heijden
Dag mw. van der Heijden
Nogmaals onze excuses voor het niet juist aansluiten van de wasmachine, echter hadden we uw wasmachine niet juist aan kunnen sluiten omdat er geen juiste afvoer aanwezig was. Deze afvoer had een speciale afvoerpomp nodig die het afvoer water omhoog pompt, dit is echt uniek en installatiewerk dat alleen kan worden uitgevoerd door een installatiebedrijf.
Zou u de review willen herzien omdat u nu aangeeft dat wij heel slecht zijn in het oplossen van schade, maar u heeft de schade pas na 2 maanden gemeld en ons niet de mogelijkheid gegeven deze schade op te lossen. Daarnaast geeft u aan dat dat wij onvoldoende bekwaam zijn in het oplossen van klachten, maar nadat wij uw klacht hebben ontvangen (2 maanden later) hebben wij dit uiterst serieus genomen en zijn direct met een presentje langs gekomen om onze excuses aan te bieden en alles zo goed mogelijk af te handelen. U heeft deze waardering al gegeven voordat u ons benadert heeft of ons de kans heeft gegeven om de klacht op te lossen.
Maarten Steffen
Senior Verhuizer

Goede, duidelijke afspraken, die ook goed werden nagekomen. Zorgvuldige uitvoering en goed meedenken.

alle betrokken medewerkers werken zorgvuldig, vriendelijk en komen heel betrouwbaar over. Zij behandelen de te verhuizen zaken zorgvuldig en houden zich goed aan de afspraken.

M. Schellings

Mijn ervaring met Senior Verhuizer is zeer prettig verlopen. Nadat ik gebeld had kon er snel een afspraak worden gemaakt en was de heer van Vloten snel aanwezig. Hij had allerlei tips om de... Mijn ervaring met Senior Verhuizer is zeer prettig verlopen. Nadat ik gebeld had kon er snel een afspraak worden gemaakt en was de heer van Vloten snel aanwezig. Hij had allerlei tips om de verhuizing soepel te laten verlopen Ook de dag van de verhuizing zelf is prima verlopen.

Het feit dat er snel een afspraak gemaakt kon worden en dat alles soepel verlopen is.

Joke Brans

Waar moet ik beginnen :) We zijn heel erg blij dat er zoiets bestaat als Seniorenverhuizingen. Mijn eigenwijze dementerende moeder heeft door jullie een soepele overgang kunnen maken van haar eigen... Waar moet ik beginnen :) We zijn heel erg blij dat er zoiets bestaat als Seniorenverhuizingen. Mijn eigenwijze dementerende moeder heeft door jullie een soepele overgang kunnen maken van haar eigen vertrouwde huis naar een nieuwe woonplek met veel vertrouwde elementen. Op een zorgvuldige manier zijn een aantal kasten en meubelstukken zo gekopieerd dat het leek alsof ze er altijd gestaan hadden. er werd kalm en effectief gewerkt. Dikke regen leek geen invloed te hebben. De communicatie verliep soepel en vriendelijk. Ik bleef goed op de hoogte van veranderingen die nodig bleken te zijn. Kortom we ( de verhuizende familie en mijn moeder) zijn heel erg tevreden.

Sterk is dat er op verzoek meubelstukken gekopieerd kunnen worden. Er worden foto's gemaakt en de ingepakte spullen kunnen op de nieuwe plek compleet gereconstrueerd worden. Zelfs de post it... Sterk is dat er op verzoek meubelstukken gekopieerd kunnen worden. Er worden foto's gemaakt en de ingepakte spullen kunnen op de nieuwe plek compleet gereconstrueerd worden. Zelfs de post it herinnerbriefjes zaten op precies dezelfde plek toen alles klaar was. Sterk is het geduld en de vriendelijkheid van alle verhuizers, prettig gezelschap om een spannende verhuizing mee te doen. Je voelt aan alles dat ze snappen wat er nodig is.

Ik zou werkelijk niets kunnen bedenken wat er nog te verbeteren zou zijn.

Zeer goede communicatie

Duidelijke communicatie

Liever iets ruimere offerte dan achteraf een veel hogere factuur

Anke

Professioneel en persoonlijk

oplossingsgericht (niet werkende liften)

nee hoor, gewoon zo door gaan

Halfvol

Gevraagd voor de verhuizing van ons kantoor naar een nieuwe locatie op korte termijn. Kon snel geregeld worden, binnen een paar dagen hadden we een bezichtiging en een offerte. Binnen twee weken kon... Gevraagd voor de verhuizing van ons kantoor naar een nieuwe locatie op korte termijn. Kon snel geregeld worden, binnen een paar dagen hadden we een bezichtiging en een offerte. Binnen twee weken kon er verhuisd worden. verhuizing is soepel en snel verlopen. Er werd goed doorgewerkt en zorgvuldig omgegaan met onze bureau's computers, beeldschermen, etc. Uiteindelijk nog wat extra spullen meegepakt die in eerste instantie niet besproken waren

Goede communicatie, nette manier van werken, soepel verloop op de dag zelf