Vriendelijkheid taxateur
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Vriendelijke mensen.Goede afhandeling

H.Jager

Bijzonder betrouwbaar en zonder meer aan te bevelen.

sterke punten zijn : altijd (mijn ervaring) op tijd
goede inschatbare waarde van de goederen die ze moeten vervoeren
Verhuizers voelen elkaar aan (geven elkaar hints bij het handteren...
sterke punten zijn : altijd (mijn ervaring) op tijd
goede inschatbare waarde van de goederen die ze moeten vervoeren
Verhuizers voelen elkaar aan (geven elkaar hints bij het handteren van de meubelstukken.

Kan ik u niet geven het is een zeer professioneel bedrijf.

Onze ervaring met dit bedrijf is uitstekend.

Een van de sterke punten voor ons was zeker de snelheid waarmee het een en ander geregeld kon worden. Het betrof in ons geval een spoedverhuizing van (schoon)ouders van het ene zorgcentrum naar een... Een van de sterke punten voor ons was zeker de snelheid waarmee het een en ander geregeld kon worden. Het betrof in ons geval een spoedverhuizing van (schoon)ouders van het ene zorgcentrum naar een ander zorgcentrum (binnen twee weken) en ook nog eens tussen Kerst en Oud en Nieuw.

Geen verbeterpunten. Ga zo door!

Zeer prettig telefoongesprek waardoor wij besloten hebben om de opdracht te geven aan dit bedrijf

De fijne manier van communiceren. Gemaakte afspraken en tijdstippen worden nagekomen.
Wanneer dit niet lukt is er telefonisch contact geweest om dit door te geven.
Bij de 1e en 2e keer...
Wanneer dit niet lukt is er telefonisch contact geweest om dit door te geven.
Bij de 1e en 2e keer verhuizen in ieder geval 1 persoon die alle keren aanwezig was.

Mogelijk meerdere keren dezelfde personen is in het geval van oudere mensen wel fijn. Ze hebben nu wel veel andere gezichten zien.

J.v.d. Ruit

Zeer bovenmatige ervaring

eerlijk/op tijd/zeer servicegevoelig

alles was perfect

Accurate service

snelle beschikbaarheid

betere mogelijkheden: geen taxateur gezien... Daarom niet te beoordelen.

Uitstekende afhandeling en een goede samenwerking. alleen de communicatie kan hier en daar wat beter.

Snel, goed en netjes de zaak afhandelen

bij de communicatie over zaken is het misschien handiger om de telefoon te pakken. via de mail liep het niet helemaal lekker. maar uiteindelijk toch goed opgelost.

C.Stark

Zeer professioneel, meedenken en vooral een service gerichte instelling.

Altijd bereikbaar, goede service, professionele ervaring.

Nee, ga zo door.

Verhuizing schoonouders

Vriendelijk heid en begrip van medewerkers

Helga Beck

Verhuizen geeft toch eigenlijk altijd stress. Wij hebben dit keer bij onze verhuizing totaal niet gehad. Vanaf het moment dat de mannen 's ochtends vroeg bij ons kwamen was er al een prima sfeer.... Verhuizen geeft toch eigenlijk altijd stress. Wij hebben dit keer bij onze verhuizing totaal niet gehad. Vanaf het moment dat de mannen 's ochtends vroeg bij ons kwamen was er al een prima sfeer. De mannen zijn goed op elkaar ingespeeld, weten wat ze doen en gaan zorgvuldig met andermans spullen om. Onze ervaring: Allen prettige mannen die de verhuizing bijna tot een feestje maakten.

Goede logistiek en de rust in het goed op elkaar ingespeelde team.

Eigenlijk niet. Wij bevelen Seniorverhuizers van harte aan en zullen het woord verspreiden! Hoe ze omgaan met schade of klachten kunnen wij niet zeggen omdat dit bij ons niet aan de orde is.