Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Uitstekende ervaring.
Prima dienstverlening en meedenken.

Sympathiek dat deze organisatie ook zelf een goed doel steunt. Duidelijke communicatie van begin tot het eind. Zowel telefonisch, als bij bezoek, de uitvoering, de offertes en facturen.
Sympathiek dat deze organisatie ook zelf een goed doel steunt.
Prettige, nette, fijne mensen in de omgang.

De kringloopwinkel vind ik heel sympathiek en ook heel aardige mensen.
De kringloopwinkel vind ik heel sympathiek en ook heel aardige mensen.
Echter, als zij, ook voor hen onvoorzien pech onder weg krijgen, hadden zij zelf ook even met de communicatie van Senior Verhuizer contact op kunnen nemen. Dan had ik zelf gehoord waarom de Kringloop verlaat was.
De Kringloopwinkel kon het adres niet vinden, na uitleg van ons wel.
De mensen van de Kringloop waren ook hun verrijdbare plank ( 'hondje') vergeten.
Gelukkig stond er een kar voor algemeen gebruik in het gebouw, dat is toen gebruikt.
Toch voel ik me dan wat bezwaard dat er toch even onhandig getild moet worden.
Vooral het vergeten van het 'hondje' vond ik eigenlijk wel onprofessioneel.

M. Schellings

Vorig jaar heeft Senior Verhuizer de verhuizing van mijn tante gedaan en nu die van mijn moeder. Allebei de keren zijn wij zeer te vreden over de professionele benadering en hulp bij de verhuizingen.

Goede en duidelijke communicatie en afspraken worden goed nagekomen.

Het bedrijf is ons aanbevolen. Plezierig contact. Duidelijke uitleg. Snelle reactie per mail. Op tijd aanwezig en kundig verhuizen. Sneller klaar dan ingeschat, wat scheelde in de rekening.

De verhuizing is prima verlopen door kundig personeel.

Prima service en kwaliteit. Vlot en secuur is er verhuisd.

De grote zorg voor de te verhuizen spullen. Kasten gaan keuring in de folie, niets beschadigd en uiterst netjes gereden naar de nieuwe locatie.

Beter zichtbaar zijn via social media

Er wordt snelle service geboden. Een goede afspraak is snel gemaakt en ook de gehele onderneming is vlot verlopen.

De digitale bereikbaarheid is uitstekend. Het dienstenpakket kun je met recht COMPLEET noemen.

Neen.

Positieve ervaring; juist omdat zij zo goed de kamer weer inrichten, zoals voor de verhuizing.

zie hier boven

niet

Herbergier Arnhem

Seniorverhuizer heeft al verscheidende bewoners verhuisd naar de Herbergier Arnhem

Service en klantgericht, bereid om een stapje extra te doen, netjes en zeer vriendelijke mensen.

André Smits

Top ervaring was dit. Prettige en behulpzame verhuizers. Ze checkten goed de voortgang van onze eigen taken hierin en stelden hun eigen inzet er goed op af. De dag zelf liep gesmeerd. Ook de partner... Top ervaring was dit. Prettige en behulpzame verhuizers. Ze checkten goed de voortgang van onze eigen taken hierin en stelden hun eigen inzet er goed op af. De dag zelf liep gesmeerd. Ook de partner voor de tijdelijke opslag is (ANAC) is o.i. goed gekozen. Die stralen dezelfde kwaliteit en flexibiliteit uit.

Persoonlijke benadering en bereikbaarheid. Ook het meedenken en flexibilteit in de dagen. Doordat ze er dicht op bleven zitten konden ze zelf ook goed schakelen met de klant bij wijzigingen. Slim!... Persoonlijke benadering en bereikbaarheid. Ook het meedenken en flexibilteit in de dagen. Doordat ze er dicht op bleven zitten konden ze zelf ook goed schakelen met de klant bij wijzigingen. Slim!
De prijsstelling is prima en scherp.

nvt

Peter-Jan Lucas

Snelle reactie, goede service en afhandeling. Zeer professioneel

Super dienstverlening, vriendelijk en correct

nee

Anja

Goede service van begin af aan. Meedenken, zowel met het schilder/behangwerk als de verhuizing zelf. Alle vragen beantwoord, duidelijk in wat wel/niet kunnen doen, en prijs zeer redelijk.

Berni v Vlooten is geweldig, keurig de kasten gemonteerd en onder alle omstandigheden kalm. Vast niet makkelijk want ik ben een vreselijke stresskip! Ook Maarten Steffen heeft veel geduld met me... Berni v Vlooten is geweldig, keurig de kasten gemonteerd en onder alle omstandigheden kalm. Vast niet makkelijk want ik ben een vreselijke stresskip! Ook Maarten Steffen heeft veel geduld met me getoond.

Er stonden wat dozen op verkeerde plek, wsl
. vooral 't laatste uur gebeurd. Heeft onnodig gesjouw van verhuizers zowel als mij gekost.