Vriendelijkheid taxateur
Nakomen gemaakte afspraken
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Mijn aller eerste ervaring was goed (positief),ben zeer content dat ik dit bedrijf had gekozen.Men kan op ze rekenen,vertrouwen.Hard werkende heren,heel beleefd en netjes.

wordt naar me geluisterd,uitgelegd over de offerte die hoger of lager kan uitvallen na gedane werkzaamheden.

bij het opleveren van de oude woning is het beter om eerst de eigenaar te vragen of het product weg gegooid moet worden,ja of nee.

Prettig overleg en goede mensen die meedenken

slechts 1 dienst tot nu toe, en dat verliep geheel naar wens

nee

Mw. M. Timmermans

Perfect. Precies zoals ik hoopte dat het zou gaan. Nu nog het laatste restje ‘veegschoon achterlaten’. Dat schoon doen we zelf wel maar de laatste achtergebleven spullen wegruimen, laat ik graag aan... Perfect. Precies zoals ik hoopte dat het zou gaan. Nu nog het laatste restje ‘veegschoon achterlaten’. Dat schoon doen we zelf wel maar de laatste achtergebleven spullen wegruimen, laat ik graag aan SV over.

Alles op afgesproken wijze qua tijd, accuratesse en handelwijze. Veel eigen inbreng mogelijk.
Een team dat plezierig samenwerkt, correct, behulpzaam en voorkomend is naar de klant. De klantgerichtheid straalt er vanaf.

Nee, ik kan geen verbeterpunten bedenken. Ik hoop in dit leven niet nog een keer te moeten verhuizen maar anders zou ik zeker weer aankloppen bij SeniorVerhuizer.

Zeer correct, zeker meedenkend, vriendelijk en behulpzaam.

Er werd rekening gehouden met de situatie van de persoon die verhuisd moest worden.

Zeker zo doorgaan. Het enige wat lastig bleek was de kledingkast weer opnieuw inruimen.

Melie van de Kamp

Reeds diverse malen gebruik gemaakt van de dienster van Senior Verhuizer. Altijd positieve ervaring.

Zeer klantvriendelijk en mensgericht. Houden zich perfect aan de afspraken. Deskundig personeel en professioneel materiaal.

Fam. Driessen

Vlotte handeling verhuisdatum. Deskundig en vriendelijk personeel.

Zie boven

Vriendelijke verhuizers die mee helpen de dozen uit te pakken.

Op korte termijn zijn verhuizingen in te plannen, flexibel, full service (dus ook zaken ophangen)

Afval (zelf een kaars) kan niet mee genomen worden mits hiervoor afvoer wordt betaald. En indien er zaken worden opgehangen waarvoor het nodig is om te boren, dan graag ook het gruis even opvegen.... Afval (zelf een kaars) kan niet mee genomen worden mits hiervoor afvoer wordt betaald. En indien er zaken worden opgehangen waarvoor het nodig is om te boren, dan graag ook het gruis even opvegen. Ook boren boven een opgemaakt bed, kan natuurlijk niet zonder dat je dit afdekt.

Reactie Senior Verhuizer:

Bedankt voor de hoge beoordeling en de feedback/verbeterpunten.
Bedankt voor de hoge beoordeling en de feedback/verbeterpunten.
Het klopt inderdaad dat we de jongens meegeven dat men stortkosten moet rekenen voor het meenemen van spullen die over zijn. U moet zich voorstellen dat we elke dag na elke verhuizing spullen van mensen meekrijgen die over zijn of toch niet in de woning passen. Dit zorgt ervoor dat onze loods elke keer vol staat met spullen die dan mee zijn gekomen van een verhuizing. Wij kunnen als bedrijf niet gratis storten zoals een particulier en moeten daarvoor betalen. Vandaar dat we stortkosten regelen als wij spullen moeten weggooien. Op onze boormachines zit een automatische stofzuiger, vandaar dat wij het stof niet apart opvangen. Natuurlijk zou dit geen stof achter mogen laten al helemaal niet op een opgemaakt bed. Onze excuses, hier zullen we actie op ondernemen. Verder nogmaals hartelijk dank voor de prettige samenwerking en de positieve beoordeling.

Prettige sfeer en snelle acties

Goed uitgevoerd.

Geen verbeterpunten waargenomen

Vriendelijk en ontzorgend

Snelle, hard werkende professionele medewerkers. Ook met grote stukken goed manouvreren.

Ouderen zijn minder snel, daarom voor vetrek van verhuiswagen samen woning rustig inspecteren of er niets vergeten is.

Loolaan

Prima service. Vriendelijke, hulpvaardig personeel. Goede nazorg

Hulpvaardig en hard werkend

Misschien dat de ruimte die een doos biedt beter benutten.