Vriendelijkheid taxateur
Nakomen gemaakte afspraken
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Prima, goede communicatie, flexibel, bereikbaar, fijne mensen.

De communicatie vind ik een sterk punt.
Dat ontzorgt.
Flexibibliteit, meedenken en snelle administratieve informatie, offertes en factuur, allemaal prettig!

Derksen

Goed bereikbaar en goede reactie naar aanleiding van telefonische vragen. Komen afspraken na.

Komen eerst op bezoek om de werkzaamheden te inventariseren en geven een offerte met duidelijke specificatie over de te verwachte kosten.

Wel vermelden dat de chemische schoonmaakspullen niet worden meegenomen en je zelf voor een oplossing moet zoeken.

Een zeer positieve ervaring, ze hebben de zorgen voor een goede eindoplevering uit handen genomen.

Zeer aangenaam contact gehad, waarbij actief werd meegedacht om het soepel te laten verlopen. Goed en tijdig geïnformeerd over de voortgang. Zeer snelle service.

peters T.E.

We hebben een goede ervaring van jullie, alles netjes verhuist. nette heren alles fijn oververhuist.

goede planning en inzicht

J. Keuning

Zeer positief. Vriendelijke mensen, punctueel.

Flexibel

nee

Albert

Goed en betrouwbaar

goede communicatie en flexibele dienstverlening

er is een glazen lampje gesneuveld, dus dat is blijkbaar net niet volgens de regels verpakt.

Uitstekend

ingespeeld op senioren verhuizing

neen

Karin

Vanwege het leggen van een nieuwe vloer in ons huis, moest alles ontruimd worden en hadden we een paar sterke mannen nodig die de zware meubels naar buiten konden sjouwen en de dag erna weer naar... Vanwege het leggen van een nieuwe vloer in ons huis, moest alles ontruimd worden en hadden we een paar sterke mannen nodig die de zware meubels naar buiten konden sjouwen en de dag erna weer naar binnen. We zijn heel erg tevreden over het bedrijf Senior Verhuizer. Bij een volgende verhuisklus zullen we zeker opnieuw gebruik maken van hun diensten. Gelet op de recente ervaring twijfelen we daar absoluut niet over.

- betrouwbaar in afspraken
- flexibel in werktijden
- heel erg prettig in de omgang
- helder en transparant over offerte/factuur
- online betalen mogelijk via een handige...
- betrouwbaar in afspraken
- flexibel in werktijden
- heel erg prettig in de omgang
- helder en transparant over offerte/factuur
- online betalen mogelijk via een handige link op de factuur

Weet niet

H.J. Heier

Het bedrijf was ons aanbevolen door een kennis en we vertrouwden blind op de positieve reviews en de door het bedrijf vermelde ervaring. Tevoren had Maarten Steffen de te ontruimen woning... Het bedrijf was ons aanbevolen door een kennis en we vertrouwden blind op de positieve reviews en de door het bedrijf vermelde ervaring. Tevoren had Maarten Steffen de te ontruimen woning bezocht, op basis waarvan een begroting is opgesteld. De uiteindelijke afrekening zou worden gebaseerd op het werkelijk aantal geregistreerde uren. Maar de begroting werd uiteindelijk overschreden met 70% ! Eindbedrag bijna € 4.500. En veel meubels e.d. beschadigd. Zijn zonder meerkosten bijgewerkt door een meubelmaker, maar toch.

Er is door de mannen hard gewerkt en met name de geadviseerde verhuisconsulente, Jeanette Stortelder, heeft uitstekend werk verricht. De meeste beschadigingen zijn kosteloos bijgewerkt, terwijl ook... Er is door de mannen hard gewerkt en met name de geadviseerde verhuisconsulente, Jeanette Stortelder, heeft uitstekend werk verricht. De meeste beschadigingen zijn kosteloos bijgewerkt, terwijl ook andere tegenvallende werkzaamheden niet in rekening zijn gebracht. Goede communicatie en na service.

De begroting was een aanfluiting en er dient veel voorzichtiger te worden omgegaan met het transport van de meubels.
Er waren gewoon te veel beschadigingen. Een lamp met kristallen behoeft...
Er waren gewoon te veel beschadigingen. Een lamp met kristallen behoeft een speciale behandeling om te voorkomen dat die in de knoop raakt, zoals is gebeurd.

Reactie Senior Verhuizer:

Geachte dhr Heier,
Geachte dhr Heier,
Bedankt voor uw feedback. U geeft in uw beoordeling aan dat de mannen hard hebben gewerkt en dat de verhuisconsulente uitstekend werk heeft verricht. Daarnaast geeft u aan dat de communicatie prettig is verlopen.
Tevens geeft u aan dat de begroting ernstig is overschreden en dat er beschadigingen zijn ontstaan. Hiervoor onze excuses. Desondanks wil ik deze, zoals telefonisch besproken, proberen terug te koppelen. De prijsopgave die mevrouw in eerste instantie heeft ontvangen was gebaseerd op een andere woning. Dit heeft er onder andere toe geleid dat uiteindelijk de gehele inboedel mee verhuisd is, waar dit in eerste instantie de helft zou zijn. Dit heeft vervolgens ook weer geleid tot meer in- en uitpakwerkzaamheden. Nog een verandering is dat de afstand van de verhuiswagen tot de nieuwe woonlocatie heel erg moeilijk bereikbaar was, waar dit niet het geval was bij de prijsopgave. U heeft doorgegeven dat het adres veranderde en of de begroting dan zou moeten worden aangepast. Ik heb daarop aangegeven dat wij met een uurtarief werken en de uiteindelijke uren vervolgens anders uit kunnen pakken. Verstandiger vanuit onze kant was geweest om een gehele nieuwe offerte uit te brengen om meer duidelijkheid aan beide kanten te scheppen.
In de formulering van de feedback tekst lijkt het over alleen een ontruiming te gaan, maar we spreken over een totaalprijs voor zowel: inpakken en demontage van complete inboedel, verhuizen , montage van de complete inboedel en ontruiming van de oude woning inclusief verhuisconsulente en stortkosten. De hoeveelheid stortkosten als uren voor een verhuisconsulente zijn in de offerte op basis van nacalculatie aangegeven. Dit is slechts ter verheldering.
Voor de beschadiging van de meubels bied ik uiteraard ook onze excuses aan. Dit is erg vervelend en mag niet gebeuren, zoals u tevens in uw beoordeling vermeld hebben wij deze schades kosteloos laten herstellen.
Ik wil u en mevrouw nogmaals bedanken voor de klus en het prettige contact.
Maarten Steffen
Seniorverhuizer

E.M. van Beek

Snelle reacties op email en telefoon. Respectvolle en prettige communicatie.
Offerte was duidelijk. Uiteindelijke factuur was lager dan de offerte.

Twee medewerkers waren vriendelijk, stelden zich voor, vlug en voorzichtig met de spullen.