Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Patrik

Wij hebben samen met hen onze reis naar Afrika geregeld.

Ze hebben kennis van zaken en kennen de locale situaties door eigen ervaring, daardoor kunnen zij goed adviseren.

We zijn heel erg tevreden.

Prijs x kwaliteit

Nancy en mario sleegers

Geweldige service van A tot Z helpen ze je met je alles. Je eigen inbreng passen ze precies in je reisschema, geven goede tips. Je kan ze tijdens je vakantie gewoon appen met alle vragen.

Persoonlijkheid

Nog geen

Rick en Nikki

Mooie unieke kampeerplekken in het wild van Botswana. In overleg samen tot een mooie planning gekomen voor een vakantie van 3 weken door Zuid-Afrika, Botswana en Zimbabwe.
Mooie unieke kampeerplekken in het wild van Botswana.
Informatie/vouchers te vinden in de Drop-box.

Snelle reactie via de mail.

één keer zijn we een supermarkt en benzine station misgelopen wat op de dag zelf voor enige vertraging heeft gezorgd. Achteraf zonde, omdat we hierdoor veel tijd zijn verloren. Handig om als tip op... één keer zijn we een supermarkt en benzine station misgelopen wat op de dag zelf voor enige vertraging heeft gezorgd. Achteraf zonde, omdat we hierdoor veel tijd zijn verloren. Handig om als tip op de planning te vermelden.

Hele goede ervaring, geweldige vakantie gehad, ze hebben ook goed meegeholpen bij het samenstellen, en kiezen van de auto. Wat belangrijk was ivm rolstoel.

De informatie over de transfers en het inleveren van auto bij een one way rental mogen wel wat duidelijker.

Janny Schippers

Weer een super vakantie gehad!! Dus een hele goede ervaring!!

Persoonlijk contact!!! En snelheid in reacties!

Evt aangeven van de campsites die jullie preferen..

Professioneel

Zaakjes goed voor elkaar

Informatieverstrekking over wat wel/niet mee te nemen betreffende reisbenodigdheden privé of voor de auto kan beter.
Klantvriendelijkheid kan beter. Men komt afstandelijk/arrogant over.

Uitstekend

Snel en duidelijk antwoorden op vragen per email

Frans Devies

Prima ervaring, altijd bereikbaar voor vragen, goede know-how van het gebied

Betrouwbaarheid en goede prijs-kwaliteitverhouding

De Garmin GPS die meegeleverd wordt, lijkt makkelijk te bedienen maar in een aantal gevallen vraagt hij om de provincie (state) en die kennen wij niet van Botswana en Namibië. Een kaartje waarop de... De Garmin GPS die meegeleverd wordt, lijkt makkelijk te bedienen maar in een aantal gevallen vraagt hij om de provincie (state) en die kennen wij niet van Botswana en Namibië. Een kaartje waarop de provincies staan vermeld zou handig zijn.

Treets

Zeer positief, alles was echt goed geregeld

In de dropbox zijn alle gegevens verzameld, geen verdere post of mail, alles is duidelijk vindbaar.
De geleverde Garmin is heel prettig, alle overnachtingsadressen zijn eenvoudig te vinden.
De ASCO huur auto, een Toyota Hilux 2.8 4x4 was echt fantastisch, van alle nodige kampeeruitrusting voorzien, makkelijk uitklapbare tenten, en motorisch oersterk.