Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Als je zelf nog nooit een selfdrive 4x4 in het zuiden van Afrika gedaan hebt, ligt de toegevoegde waarde van Selfdrive 4x4 absoluut in de voorbereiding van je reis want eenmaal ter plaatste kan Hans en zijn team nog weinig voor je doen. We hebben tal van bijkomende vragen gesteld die achteraf heel nuttig bleken te zijn. Je gaat er best vanuit dat je na aankomst aangewezen bent op jezelf en op het verhuurbedrijf voor wat betreft je wagen. In ons geval is dat zeer goed meegevallen vl. ASCO CAR HIRE voldeed aan de service verwachtingen (op mijn vraag werd een tweede auto-batterij die voeding moet geven aan de frigo vervangen vóór vertrek alsook een reservewiel waarvan het profiel onvoldoende bleek).

Communicatie vóór aanvang van de reis: respons-tijden zeer goed

De excell-file met het overzicht van de reis zou meer detail informatie moeten bevatten. Wij gaan ervan uit dat Selfdrive deze routes kent en dus perfect zou kunnen aangeven bv. dat je best geen vlees koopt in Opuwo vooraleer je naar Etosha NP gaat aangezien je onderweg een disease-check point tegenkomt waar je verplicht wordt je vleeswaren af te geven. Men kan vertellen op voorhand dat je ook in Etosha NP vlees kan kopen. Op zich zijn dit geen "problemen", maar als de organisator het weet, kost het ook geen moeite om dit in het overzicht standaard te vermelden.
Maw. praktische weetjes/wist je datjes die je mag verwachten van een ervaren selfdrive 4X4 organisator Het is maar een vaststelling, absoluut niet te lezen als een punt om een zaak van te maken. Namibië is het veiligste en meest gemakkelijke Afrikaanse land dat wij mogen ervaren hebben mede dankzij de goede basis voorzieningen van het selfdrive 4x4 team.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Selfdrive Namibië 21 dagen Dec'17