Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

René

Selfdrive4x4 heeft op een prettige manier een perfecte reis voor ons gepland. De standaard reis door Namibie en Botswana was gemakkelijk uit te breiden naar ons wensen. De auto was volledig en in uitstekende staat. De geplande route was zorgvuldig uitgekozen. De afstanden waren optimaal netzo als locatie en kwaliteit van de gekozen campings/lodges. De manier waarop selfdrive4x4 communiceert is prima, alhoewel er soms een klein beetje onduidelijkheid was over de beschrijving in de excelsheet. Als laatste de prijs; deze lijkt toch echt een stuk lager te liggen dan andere aanbieders, terwijl we het idee hebben dat er niet op route, auto of accomodaties ingeleverd wordt. We zijn nu alweer aan het nadenken over een volgend selfdrive4x4 avontuur!

Prijs/kwaliteit
Route keuze
Selectie van de accomodaties/campings
Aanpassingsmogelijkheden reisschema

Waar nodig een iets uitgebreidere beschrijving in de excelsheet (bijv. permits kopen voor de komende 4 dagen; waar moeten deze gekocht worden, en voor welke parken). Dit zou eventueel ook met kort telefoongesprek voor vertrek waarin het reisschema wordt doorgesproken opgelost kunnen worden.

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Selfdrive Namibie en Botswana