Kwaliteit van de poster

Danielle K.

Mooie poster in exacte maten zoals besteld. Levertijd klopte. Ook fijn om te zien dat er gebruik wordt gemaakt van een vervoerder die gespecialiseerd is in het vervoeren van printproducten. Dat gaat... Mooie poster in exacte maten zoals besteld. Levertijd klopte. Ook fijn om te zien dat er gebruik wordt gemaakt van een vervoerder die gespecialiseerd is in het vervoeren van printproducten. Dat gaat toch wat zorgvuldiger dan de gemiddelde PostNL of DPD vervoerder.
Ik ben een tevreden klant!

Mevr Marty

De levering heeft langer geduurd dan verwacht "vanwege een samenloop van omstandigheden", maar de de klantenservice heeft snel en goed gereageerd op mijn mail

Peter Veenhuizen

Prima.
We hebben de tuinposter online besteld.

W. Renders

Onze ervaringen met Schuttingposter.nl zijn louter positief. Was de eerste poster al helemaal naar wens, vorig najaar, - deze week de tweede evenzozeer. Duidelijke website, handig te bestellen. 100... Onze ervaringen met Schuttingposter.nl zijn louter positief. Was de eerste poster al helemaal naar wens, vorig najaar, - deze week de tweede evenzozeer. Duidelijke website, handig te bestellen. 100 % mailcontact voor aanvullende vragen van ons en adviezen van hen. Goede balans prijs/kwaliteit. En tot slot een goed product. Aan te bevelen!

Ennik

Zeer goede service. Kregen direct antwoord op onze vraag.

Guust Lazaroms

Prima kwaliteit poster voor redelijke prijs. Aanbeveler !!!