Kwaliteit van de poster

Ester

Van te voren nadrukkelijk gevraagd of de kwaliteit van de foto goed genoeg was voor het formaat van de poster. Reactie was: ja kwaliteit is prima. Maar dat blijkt niet zo te zijn, de poster is enorm... Van te voren nadrukkelijk gevraagd of de kwaliteit van de foto goed genoeg was voor het formaat van de poster. Reactie was: ja kwaliteit is prima. Maar dat blijkt niet zo te zijn, de poster is enorm pixelig, niet mooi dus. Teleurstellend dat ik hier geen eerlijk oordeel over heb gekregen. Daarom beveel ik dit bedrijf niet aan.

Joke Zoeteman

Super goed! Had nier goed de juiste doorkijk doorgegeven.
Super goed! Had nier goed de juiste doorkijk doorgegeven.
Kreeg netjes een mal daarover of het wel klopte. Ook was de foto niet scherp genoeg. Ik heb de juiste doorkijk door gegeven en gevraagd of de foto daar wel scherp genoeg voor was. Dat kon met de gekozen foto prima werd mij verteld. Het foto schilderij is prachtig geworden, super blij mee en echt super mooi. Heel erg bedankt!

Diane

Ik vond schuttingposter.nl een zeer overzichtelijke site met heel veel keus ook in de wat afwijkende maten. heb mijn shopervaring als zeer prettig ervaren ook de communicatie is zeer goed had na... Ik vond schuttingposter.nl een zeer overzichtelijke site met heel veel keus ook in de wat afwijkende maten. heb mijn shopervaring als zeer prettig ervaren ook de communicatie is zeer goed had na mijn bestelling nog een aanpassing gedaan en ook die was goed doorgekomen dus alleen maar positieve ervaringen gehad

C.J. Van Wijngaarden

Goede service. Telefonisch bereikbaar

Petra Sieders

Positieve ervaring. Goed contact. En wat gezegd wordt is nagekomen. Fijne verkoop via internet.

Erwin de D

Snelle levering,goed verpakt,mooie kwaliteit

Remy Goedhart

Poster kwaliteit viel me toch tegen had m scherper verwacht

Els Jochems

Positief . Wat ik heel fijn vindt is dat je een voorbeeld van hoe het eruit gaat zien kunt aanvragen . Snelle levering , poster is prachtig , ziet er zo echt uit en een goede kwaliteit ! Ben heel... Positief . Wat ik heel fijn vindt is dat je een voorbeeld van hoe het eruit gaat zien kunt aanvragen . Snelle levering , poster is prachtig , ziet er zo echt uit en een goede kwaliteit ! Ben heel tevreden !