Kwaliteit van de poster

Donna Meerveld

Helemaal top. Eerst heen en weer gemaild voor advies, super aardig en oprecht geïnteresseerden. Daarna op hun advies besteld. En geweldig resultaat.

Reactie Schuttingposter.nl:

Bedankt voor je leuke review! Het is fijn om dit terug te lezen!

Tineke Bos

Wat een verbetering en diepte in onze klein tuintje, echt heel blij mee!!

jos huijbregts

Goed advies en goede matriaal heb ook de showroom gezien ziet er goeden netjes uit

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor je uitstekende review Jos! De koffie was ook goed he :). Fijn dat jullie even langs gekomen zijn en alles naar tevredenheid is afgewerkt. We wensen je veel plezier van je nieuwe... Dankjewel voor je uitstekende review Jos! De koffie was ook goed he :). Fijn dat jullie even langs gekomen zijn en alles naar tevredenheid is afgewerkt. We wensen je veel plezier van je nieuwe uitzicht. En zien een foto graag tegemoet.

jose paradisi

Goed contact

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor je uitstekende review! We hebben met elkaar dit jaar super mooie herinneringen gemaakt, in verschillende uitvoeringen, waarvan jullie nog lang kunnen genieten. We wensen jullie nog... Dankjewel voor je uitstekende review! We hebben met elkaar dit jaar super mooie herinneringen gemaakt, in verschillende uitvoeringen, waarvan jullie nog lang kunnen genieten. We wensen jullie nog lang plezier daarvan!