Kwaliteit van de poster

Maria Arends

Prima, ik was iets vergeten te melden en werd daar netjes over teruggebeld👍

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor je uitstekende review! Het is fijn als klanten een telefoonnummer vermelden op de order. We begrijpen het natuurlijk als het telefoonnummer om privacy redenen wordt weggelaten.... Hartelijk dank voor je uitstekende review! Het is fijn als klanten een telefoonnummer vermelden op de order. We begrijpen het natuurlijk als het telefoonnummer om privacy redenen wordt weggelaten. Maar omdat we je graag blij maken met de juiste poster, bellen we altijd even voor de zekerheid. Veel plezier van je nieuwe uitzicht!

Amber van der Vlugt

De beste en liefste service die ik ooit heb gehad! Hele snelle levering voor de verjaardag van mijn moeder. Ze is er heel blij mee:)!

Reactie Schuttingposter.nl:

Hi Amber, super bedankt voor je uitstekende review. Het was een erg gezellig contact. We hopen dat jullie allemaal lang van het nieuwe uitzicht mogen genieten!

Arina Koopman

Erg prettig. Na bestelling hebben ze contact opgenomen om te checken of de maat wel goed was aangegeven en of ze daarin mee konden denken.

Reactie Schuttingposter.nl:

We vinden het fijn om bij twijfel even contact op te nemen. En we hopen dat klanten dat bij ons ook gewoon doen.
Dankjewel voor je mooie en uitgebreide review. Hiermee help je nieuwe klanten om een indruk te geven van onze dienstverlening.

Henk van de Kamp

De poster ziet er keurig uit met echt sprekende kleuren. Goede ringen op mooie afstanden om te spannen. Een aanrader.

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel Henk voor je uitstekende en uitgebreide review!

Natasja Van Erp

Heel goed

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze vragenlijst en je uitstekende beoordeling! 👌

Sonja

Schuttingposter is goed bereikbaar en geven goede adviezen. Doen wat ze beloven

Reactie Schuttingposter.nl:

We zijn blij met je uitstekende beoordeling 👌.

H.W. Constant

Prima, heb contact gehad betreffende de levertijd en bevestiging van het canvas doek prettig en duidelijk gesprek gehad.

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor je uitgebreide antwoorden en de uitstekende beoordeling 😊

KATRIJN

Om de een of andere reden was er een fout in het bestelproces waardoor de bestelling langer op liet zich wachten. Echter na contact met klantendienst werd de bestelling alsnog correct genoteerd en... Om de een of andere reden was er een fout in het bestelproces waardoor de bestelling langer op liet zich wachten. Echter na contact met klantendienst werd de bestelling alsnog correct genoteerd en mochten we ze snel, goed verpakt ontvangen.
Het zag eruit zoals we hadden verwacht. Ook is de tuinposter van heel stevige kwaliteit.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor de uitgebreide toelichting en de uitstekende beoordeling 👌