Kwaliteit van de poster

Carla Vosselman

Zeer positief. Heel fijn om maat van de poster zelfvertrouwen kunnen aanpassen.

Patries

Heel goede ervaring. Mijn foto was niet scherp genoeg. Via mailcontact vroegen ze om de originele foto. Deze was wel goed. En het resultaat is prachtig. Een blijvende herinnering aan een... Heel goede ervaring. Mijn foto was niet scherp genoeg. Via mailcontact vroegen ze om de originele foto. Deze was wel goed. En het resultaat is prachtig. Een blijvende herinnering aan een heerlijke vakantie.

annelies Hamerlinck

Ik was op zoek naar bevestigingsmateriaal voor een oudere schuttingposter. op de website goede opties kunnen vinden en een keuze gemaakt.

Boeree

Ging wat mis met verzenden, maar het resultaat van de poster is prachtig

Bas Veerman

In een woord fantastisch. Mooie site met ruime keus voor een ieder. Wij zijn zeer geslaagd voor in onze tuin een poster van 1.30 bij 1.75 staat geweldig. Ik beveel Schuttingposter dan ook zeer... In een woord fantastisch. Mooie site met ruime keus voor een ieder. Wij zijn zeer geslaagd voor in onze tuin een poster van 1.30 bij 1.75 staat geweldig. Ik beveel Schuttingposter dan ook zeer aan.
Misschien een kleine tip: doe bij het bevestigingsmateriaal voor ogen ook een paar plugjes voor bijv. aan een stenen muur, je zal net zien dat je ze niet hebt of niet goed weet welke maat.

Ailina Boeree

Nog niet ontvangen

Reactie Schuttingposter.nl:

Gezien de grote drukte zowel in printwereld als bij de bezorgdiensten, kan de aflevering vertraging oplopen. Omdat review-uitnodigingen automatisch verstuurd worden vanuit het systeem, kan het... Gezien de grote drukte zowel in printwereld als bij de bezorgdiensten, kan de aflevering vertraging oplopen. Omdat review-uitnodigingen automatisch verstuurd worden vanuit het systeem, kan het gebeuren dat je een uitnodiging ontvangt om een review te geven nog voordat je de poster hebt ontvangen.
In onze uitnodiging vragen we om contact op te nemen wanneer iets niet naar wens is en staan onze contactmogelijkheden vermeld: telefoon, mail en chat.
We zijn heel goed bereikbaar, staan je graag te woord en doen ons uiterste best om problemen op te lossen.
We hebben meerdere malen contact opgenomen. Het pakket is uiteindelijk na 4 pogingen van DHL (niemand aanwezig, geen briefje op de deur) door onze eigen bezorgdienst afgeleverd bij de buren.