Kwaliteit van de poster

Gert van Ruiswijk

Prima, voorbeeld via email werkte perfect. Andere kleur optie bij een venster ook heel fijn. Soms wat meer tijd tussen opvolging, maar acceptabel en een heel mooi resultaat.

Jan Thomassetti

Uitermate goed verloop en correcte levering en kwaliteit. Zeer tevreden…

Lineke van der Zwaag

Wat een prachtige schuttinglamellen heb ik ontvangen! Precies op maat geleverd en zeer klantvriendelijk en denken met je mee! Dankjewel!

Geja Stuifzand

Fijne service vooraf, met een voorbeeld. Makkelijk bestellen via de website en snelle levering.

Gerda Dam

Prima ervaring: precies zoals ik het wilde hebben!

Jgm Janssen

Prima service , goed verpakt.
Mooie echte kleuren

Betsy Geersheuvels

We zijn zeer tevreden over de poster.

Reactie Schuttingposter.nl:

Heel fijn om te lezen! Bedankt voor je mooie beoordeling. We wensen jullie nog veel en lang plezier van je nieuwe uitzicht!

Jan van der Zee

In een woord geweldig!! We zijn echt gastvrij ontvangen in de showroom en alles is haar fijn uitgelegd. Nadat de bestelling gedaan was is de poster echt heel snel geleverd! Persoonlijke benadering,... In een woord geweldig!! We zijn echt gastvrij ontvangen in de showroom en alles is haar fijn uitgelegd. Nadat de bestelling gedaan was is de poster echt heel snel geleverd! Persoonlijke benadering, echt een TOP bedrijf.

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor je geweldige review. We maken graag samen met de klant een mooi uitzicht in de tuin en vinden het leuk om tijdens het showroombezoek verschillende voorbeelden te maken. De keuze wordt... Dankjewel voor je geweldige review. We maken graag samen met de klant een mooi uitzicht in de tuin en vinden het leuk om tijdens het showroombezoek verschillende voorbeelden te maken. De keuze wordt dan een stuk eenvoudiger.