Kwaliteit van de poster

Carlo van den Berg

Erg goed, de kerstachtergrond die ik had ontvangen was niet volgens de kleuren op de site. Schuttingposter heeft zonder extra kosten een nieuwe kerstachtergrond in de juiste kleuren gestuurd. Het... Erg goed, de kerstachtergrond die ik had ontvangen was niet volgens de kleuren op de site. Schuttingposter heeft zonder extra kosten een nieuwe kerstachtergrond in de juiste kleuren gestuurd. Het zat erg goed verpakt, en ben heel erg tevreden over de service.

Adrienne

Nadat er het eea mis was gegaan met de poster die we besteld hadden, kregen we na 2 dagen een nieuwe opgestuurd. Dit werd netjes afgehandeld, wij zijn erg tevreden!!!

Lydia de Raad

Super goed. Het is echt een top bedrijf. Mooie poster geleverd. Had gekozen voor ophalen, maar omdat hij toch in de straat moest zijn kwamen ze het gewoon brengen. Was zeer verbaasd en verheugd over... Super goed. Het is echt een top bedrijf. Mooie poster geleverd. Had gekozen voor ophalen, maar omdat hij toch in de straat moest zijn kwamen ze het gewoon brengen. Was zeer verbaasd en verheugd over deze service👌🏻

wendy

Super geholpen top kerstachtergrond helemaal blij

Jeanne van Roosmalen

Bijzonder goede ervaring door persoonlijk overleg over het product en het steeds meedenken over mijn situatie.

Riekie van Ekeren

Zeer goed. Het was mogelijk een buitenposter op frame te bestellen in een grote maat met een aangepaste afbeelding. Vooraf kreeg ik een voorbeeld gemaild met de link en uitleg hoe te bestellen.... Zeer goed. Het was mogelijk een buitenposter op frame te bestellen in een grote maat met een aangepaste afbeelding. Vooraf kreeg ik een voorbeeld gemaild met de link en uitleg hoe te bestellen. Vervolgens zeer snel geleverd.

Marjan Latijnhouwers

Prettig gesprek gehad met diverse mogelijkheden over wat we in gedachten hadden. Zeer deskundige mensen!

Reactie Schuttingposter.nl:

Hallo Marjan, Wát is het móói geworden! We hebben de foto toegevoegd aan onze projecten op de website, Zie https://schuttingposter.nl/portfolio/tuinposter-doorkijk-eigen-foto/
Hartelijk bedankt...
Hartelijk bedankt voor jullie uitstekende beoordeling en je mooie foto. Daar worden we erg blij van.
We wensen jullie nog veel en lang plezier van je nieuwe uitzicht. Groeten van Dorien