Kwaliteit van de poster

riny cuijpers-jalhay

Prima wij hebben hier al zeker 5 posters besteld en zijn naar jaren nog altijd mooi.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van onze review. Erg leuk om te horen dat alle posters na jaren nog steeds mooi zijn. Deze laatste poster is ook weer een super mooie, vind ik ook! Groetjes, Dorien

Wil Gootjes

Zeer goed. Goede kwaliteit En boven verwachting goed.

Reactie Schuttingposter.nl:

Onze hartelijke dank voor je uitstekende review! We vinden het fijn dat alles naar tevredenheid was en wensen je lang plezier van je nieuwe uitzicht! Vriendelijke groeten, Dorien

Joop Le Duc

Reactie Schuttingposter.nl:

Bedankt voor het invullen van ons vragenlijstje en we zijn erg blij met je uitstekende beoordeling. Vriendelijke groeten, Dorien

Marcel van Brakel

Zeer goed. Ik ben zelfs nog opgebeld om e.e.a. goed af te stemmen. Top!

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling van onze dienstverlening. We wensen je veel en lang plezier van je opgespannen canvas schilderij voor binnen! Vriendelijke groet, Dorien

Peter van Westrop

Genoeg voorbeelden ,duidelijke uitleg.....

Henri Koning

Perfect, snelle levering en mooi resultaat.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling!
Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling!
Het resultaat met de kabelbaan is werkelijk verbluffend. We hebben de foto (zoals besproken) op onze site geplaatst. Je kunt deze zien op de link https://schuttingposter.nl/portfolio/winterlandschap-bij-kabelbaan/
We wensen je veel plezier van je wintersport-tafereel en hele fijne feestdagen !
Hartelijke groet, Dorien

Albert Kamp

Klantvriendelijk, duidelijke website, tussentijds contact met duidelijke uitleg, snelle en correcte levering.