Kwaliteit van de poster

Maarten

Prima kant en klare poster

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het plaatsen van je review!

Ellis Jongman

Hele goede ervaring beantwoorden mail heel snel ik ben zeer tevreden over het product

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor de uitstekende score, daar zijn we heel erg blij mee!
Heel veel plezier van je nieuwe uitzicht!

Leo

Heb foto voor tussen traptreden laten maken op aluminium. Super tevreden over bestelling, werd snel en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk resultaat nog mooier dan verwacht.

Reactie Schuttingposter.nl:

Leo, heel erg fijn om te lezen! Hartelijk bedankt voor de uitstekende beoordeling. Enne... je maakt ons heel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Het voorbeeld dat we gemaakt hebben was al heel... Leo, heel erg fijn om te lezen! Hartelijk bedankt voor de uitstekende beoordeling. Enne... je maakt ons heel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Het voorbeeld dat we gemaakt hebben was al heel verrassend :) . Hartelijk dank voor de mooie foto. Deze staat op onze site zodat ook andere bezoekers inspiratie kunnen op doen: https://schuttingposter.nl/portfolio/vernieuwde-trap-met-fotolamellen/
Vriendelijke groet, Dorien

Svetlana Tsariova

Heel goed. Ik ben zeer goed geholpen door Dorien Smits.

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst en het mooie compliment :).

Maritje Van Mirlo

Persoonlijk advies gekregen

Reactie Schuttingposter.nl:

Graag gedaan :) en heel veel plezier van je nieuwe uitzicht gewenst!

Franca

Prima, online besteld en op tijd geleverd.

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor je uitstekende recensie! We wensen je veel plezier van je nieuwe uitzicht!

PIET STALS

GEWOON GEWELG

Reactie Schuttingposter.nl:

Goed om te horen dat alles naar wens is. Bedankt voor het invullen van de vragenlijst en je uitstekende beoordeling. We wensen je veel en lang plezier van je nieuwe uitzicht!
Vriendelijke groet,...
Vriendelijke groet, Dorien

Dana

Super service en uitstekende kwaliteit

Reactie Schuttingposter.nl:

Hartelijk dank voor deze mooie review en heel veel plezier van je poster!

G Jaanen

Onze ervaring met Schuttingposter was prima. Er is goed meegedacht en er is een eigen foto gebruikt en aangepast. Een uitsnede op ware grootte die we op hun kantoor konden bekijken gaf meteen de... Onze ervaring met Schuttingposter was prima. Er is goed meegedacht en er is een eigen foto gebruikt en aangepast. Een uitsnede op ware grootte die we op hun kantoor konden bekijken gaf meteen de doorslag! Nu hebben we uitzicht zoals we dat vroegen hadden toen we nog in de bossen woonden.

Reactie Schuttingposter.nl:

We kijken met veel plezier terug op jullie bezoek aan onze showroom. Alles werd duidelijk met de proefstrook en het resultaat is fantastisch! De foto's kun je bekijken bij de projecten op onze site:... We kijken met veel plezier terug op jullie bezoek aan onze showroom. Alles werd duidelijk met de proefstrook en het resultaat is fantastisch! De foto's kun je bekijken bij de projecten op onze site: https://schuttingposter.nl/project-cat/lamellen/
We wensen jullie nog veel en lang plezier van het 'oude vertrouwde uitzicht'!
Hartelijk dank voor de uitstekende beoordeling.

Wim Dijkstra

Geweldig en vriendelijk bij een vraag
Via de mail

Reactie Schuttingposter.nl:

Dankjewel voor deze goede review. Hier worden we blij van bij Schuttingposter.nl. We doen ons uiterste best om vragen zo snel en uitgebreid mogelijk te beantwoorden via mail, chat of telefoon en het... Dankjewel voor deze goede review. Hier worden we blij van bij Schuttingposter.nl. We doen ons uiterste best om vragen zo snel en uitgebreid mogelijk te beantwoorden via mail, chat of telefoon en het is erg leuk om te horen dat dit gewaardeerd wordt! Vriendelijke groet, Dorien