Johan van den Boom

NIET TEVREDEN

Reactie Schoonmaak Student:

Graag komen wij met u in contact om te kijken naar de mogelijkheden. We doen zoveel mogelijk ons best om u te kunnen voorzien. Helaas werkt corona hier niet echt aan mee. Wij zijn dan ook... Graag komen wij met u in contact om te kijken naar de mogelijkheden. We doen zoveel mogelijk ons best om u te kunnen voorzien. Helaas werkt corona hier niet echt aan mee. Wij zijn dan ook afhankelijk van de hulpen bij u in de buurt.

Janneke Blaauboer

Veel matches, maar veel ongeschikt

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan... Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Vissia

Zelf opgelost na láng wachten

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. De hulp dient aan te geven of deze beschikbaar is voor uw opdracht en kan voldoen aan uw gestelde eisen. Wij proberen... Vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze wijze heeft ervaren. De hulp dient aan te geven of deze beschikbaar is voor uw opdracht en kan voldoen aan uw gestelde eisen. Wij proberen altijd een betrouwbare hulp voor te stellen. Restitutie is in dit geval niet mogelijk omdat wij kosten maken tijdens het zoekproces, dit is te lezen in onze algemene voorwaarden.

Hester Klein Lankhorst

Slecht systeem

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. U bent een schoonmaakabonnement aangegaan via onze site. De voorwaarden staan dan ook duidelijk beschreven. Op het moment dat wij gegevens leveren van... Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. U bent een schoonmaakabonnement aangegaan via onze site. De voorwaarden staan dan ook duidelijk beschreven. Op het moment dat wij gegevens leveren van een hulp is de dienst geleverd en kunnen wij dit niet meer terug draaien. Wij kunnen ook niet controleren of de hulp alsnog bij u aan de het werk gaat. Indien u zich wilt uitschrijven kunt u ons mailen. Wij helpen u graag verder.

Dijkstra

Slechte service

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen.... Spijtig om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Gemiddeld

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw feedback. In uw account heeft u de mogelijkheid nadat een hulp is voorgesteld, om te bevestigen of deze bij u aan de slag gaat of om deze af te wijzen. Indien een hulp al bij u aan... Bedankt voor uw feedback. In uw account heeft u de mogelijkheid nadat een hulp is voorgesteld, om te bevestigen of deze bij u aan de slag gaat of om deze af te wijzen. Indien een hulp al bij u aan de slag is geweest en dan stopt, heeft u de mogelijkheid het contract stop te zetten. Wij gaan dan weer voor u opzoek naar een nieuwe hulp.

Schoonmaakstudente

Gaby van Kerkvoorde-Tuinsma

Doet niet wat men belooft.

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig dat de eerste hulpen niet naar wens waren. Informatie die wij communiceren wat betreft ervaring e.d. is informatie die de hulp zelf heeft opgegeven. Wij zijn echter blij te vernemen dat er... Spijtig dat de eerste hulpen niet naar wens waren. Informatie die wij communiceren wat betreft ervaring e.d. is informatie die de hulp zelf heeft opgegeven. Wij zijn echter blij te vernemen dat er nu wel een goede hulp is gevonden. De urenbriefjes dient de hulp zelf in te zenden via haar account, u ontvangt hiervan een factuur. Indien u of de hulp vragen hebben, kunt u contact met ons hierover opnemen.

Wim van Driel

Helemaal tevreden!

Kiara van Aalten

Slecht bedrijf, geldklopperij

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig te lezen dat u niet tevreden bent. Wij horen graag of u tips heeft om onze service te verbeteren.