Harsh

I enquired just today and they immediately send invoice with subscription

Uw ervaring

Cancel my subscription immediately.
Any subscription has a cooling period of 14 days, how can you start it immediately?

Anneke

Snel, fijne kandidaat. Super passend!

Uw ervaring

Abonnement in laten gaan als de student begint.

Kirsten Schaft

Verschrikkelijk

Duidelijkheid over de abbonementskosten

Janice

Slecht

Uw ervaring

Ik wilde alleen weten hoe duur het precies zou zijn en hoe alles zou verlopen voor mijn huis in het specifiek, zit ik meteen aan een jaarabonnement vast. Dit is niet meer terug te draaien, heel... Ik wilde alleen weten hoe duur het precies zou zijn en hoe alles zou verlopen voor mijn huis in het specifiek, zit ik meteen aan een jaarabonnement vast. Dit is niet meer terug te draaien, heel vervelend, mooi een jaar kosten.

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw review, onze werkwijze en kosten staan duidelijk weergegeven op onze website. U hoeft hiervoor geen account aan te maken om deze te kunnen lezen. Tevens is u tijdens het indienen van... Bedankt voor uw review, onze werkwijze en kosten staan duidelijk weergegeven op onze website. U hoeft hiervoor geen account aan te maken om deze te kunnen lezen. Tevens is u tijdens het indienen van uw aanvraag nogmaals duidelijk getoond wat onze voorwaarden zijn en bent u hier zelf mee akkoord gegaan. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de geaccepteerde voorwaarden vooraf te lezen. Wij kunnen u hiertoe niet verplichten.

Louise

Prima service

Uw ervaring

Technische aspecten website en facturatie

Drs.E.Snel de Gruiter

Ik weet het nog niet , Anna is nog maar 1uurtje geweest.

??

Twan

In het begin heb ik wat getwijfeld omdat er meerdere kandidaten wel gematched waren, maar niet op kwamen dagen. Nu een goede kandidaat en tevreden

Uw ervaring

staat her en der nog schoonmaakster en die van ons is een man.

Els Kempen

Prina

Geen reactie

André Koster

Slecht personeel

Uw ervaring

Personeel hun woord na laten komen maken contact en dan is het over

Hans Freitg

Communicatie ?

Uw ervaring

Geen antwoorden op vragen en opzeggen wordt genegeerd