Y de Bruijn

Super lang aan de kosten vast

Uw ervaring

Het duurde weken (of was het zelfs maanden?) voor we een voorstel kregen. Deze hulp vroeg echter extra kosten dus hier zijn we niet op in gegaan. Weer een lange tijd later een nieuw voorstel... Het duurde weken (of was het zelfs maanden?) voor we een voorstel kregen. Deze hulp vroeg echter extra kosten dus hier zijn we niet op in gegaan. Weer een lange tijd later een nieuw voorstel gekregen. Dit meisje kwam 1x waarna ze niet meer kon op de afgesproken dag. Op dit moment gingen de abonnementskosten wel in en ik zie nu pas dat dit voor een heel jaar loopt! Een nieuwe hulp hebben we niet meer aangeboden gekregen. Inmiddels via een andere weg iemand gevonden. Maar jeetje, 12x €8.99 voor 1 middagje schoonmaken. Heel klantonvriendelijk, ik dacht dat deze kosten alleen zouden gelden zolang de hulp bij ons werkte..

Hans Ruiter

Snel, accuraat

Loyce

Pas op!

Uw ervaring

Je zit al vast aan een abonnement zodra je je gegevens doorgeeft om te oriënteren.

Somaroe

Zoeken snel een schoonmaak student

Uw ervaring

Studenten haken snel af. Beter doorvragen naar beschikbaarheid en motivatie

Casper

2 x voorstel gehad en afspraak gemaakt.
Meerdere malen niet op komen draven en ook geen reactie meer.

Wel facturen ontvangen natuurlijk een allemaal onzin mails.

Advies:...
2 x voorstel gehad en afspraak gemaakt.
Meerdere malen niet op komen draven en ook geen reactie meer.

Wel facturen ontvangen natuurlijk een allemaal onzin mails.

Advies: niet doen want zonder van het geld.

Stoppen

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen. Wij leveren een dienst en berekenen ook kosten voor de zoektocht naar een kandidaat. Indien het niet lukt zoeken wij binnen uw garantie een nieuwe hulp.

Monique Eitjes

Hoe kom ik van jullie af?

Uw ervaring

Frauduleus bedrijf. Je komt niet meer van ze af. Kostbaar abonnement voor slechte service.

Reactie Schoonmaak Student:

U kunt contact opnemen met ons via https://www.schoonmaak-student.nl/contact

Michelle Bouman

Snelle service, tevreden over contact

Wij zijn zeer tevreden

Bedankt voor uw review.

John

Slecht

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over zowel de kandidaat als onze dienst. Echter dient u dit te zien als 2 aparte zaken. Gezien wij geen garantie... Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over zowel de kandidaat als onze dienst. Echter dient u dit te zien als 2 aparte zaken. Gezien wij geen garantie kunnen geven op de kwaliteit van een hulp. Indien uw hulp u niet bevalt zoeken wij binnen uw garantie onbeperkt een nieuwe kandidaat voor. Uiteraard is het dan ook mogelijk om aanvullende eisen/wensen te stellen aan uw aanvraag zodat wij een goede hulp aan u kunnen voorstellen.

Hans Ruiter

Prima schoonmaakster

Mustafa Alamyar

Slecht, zeer slecht.

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienst en service. Echter hebben wij u meerdere malen een bericht gestuurd over de openstaande rekening. Daarnaast hebben wij bemiddeld tussen... Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienst en service. Echter hebben wij u meerdere malen een bericht gestuurd over de openstaande rekening. Daarnaast hebben wij bemiddeld tussen u en een hulp. Dat u heeft besloten om niet met de hulp in zee te gaan betekent niet dat wij niet hebben geleverd. Mocht u zich bedenken zoeken wij graag een nieuwe kandidaat voor u. Uiteraard doen wij ons best om alle aanvragen te kunnen vervullen.