Gelijk aan contract vast min.6 maanden

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw review. Het klopt dat wij werken met een schoonmaak abonnement.

M. Buisman

Ik was niet tevreden met de mijn contact met de klantenservice. Van daar heb ik deze review geschreven. Binnen een uur been ik gebeld en alles samen met manager kunnen ooplossen. Daar ben ik erg... Ik was niet tevreden met de mijn contact met de klantenservice. Van daar heb ik deze review geschreven. Binnen een uur been ik gebeld en alles samen met manager kunnen ooplossen. Daar ben ik erg blij mee. Bedankt.

Uw ervaring

train medewerkers om meer service georienteerd te zijn. Dat is wat we betalen voor

Martin Hartog

De dupe

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig om te zien dat u dit op deze wijze ervaren heeft. Er is namelijk een aanvraag gedaan bij ons met het mailadres waar u mee mailt, vervolgens is er een activatielink gestuurd naar ditzelfde... Spijtig om te zien dat u dit op deze wijze ervaren heeft. Er is namelijk een aanvraag gedaan bij ons met het mailadres waar u mee mailt, vervolgens is er een activatielink gestuurd naar ditzelfde mail adres. Deze link is gebruikt om een aanvraag in te dienen. Vervolgens zijn wij in opdracht van dit account op zoek gegaan naar een schoonmaker en hebben zelfs een hulp aangeboden. Hierbij hebben wij kosten gemaakt, vandaar de factuur. Wij hebben geprobeerd u tegemoet te komen in de kosten voor meer dan drie kwart van de kosten, terwijl wij er niks aan kunnen doen dat er blijkbaar iemand toegang heeft tot uw mailadres. Wij hopen alsnog een reactie te ontvangen op ons aanbod voor een tegemoetkoming in de kosten van 11 november.

Waardeloos

Reactie Schoonmaak Student:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de aangeboden kandidaten. Wij doen zoveel mogelijk ons best een goede match te maken met de door u opgegeven eisen en wensen. Mits de hulpen u... Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de aangeboden kandidaten. Wij doen zoveel mogelijk ons best een goede match te maken met de door u opgegeven eisen en wensen. Mits de hulpen u niet bevallen zien wij graag uw aanvullende eisen en wensen tegemoet om een nieuwe kandidaat aan u voor te stellen.

Prima bedrijf

Onvoldoende

Reactie Schoonmaak Student:

Bedankt voor uw review. Helaas zijn we sterk afhankelijk van de hulpen in uw buurt.

SCAM

Reactie Schoonmaak Student:

Spijtig dat u dit zo ervaart. Wij zijn een bemiddelingsbureau en naar aanleiding van uw zoekopdracht gaan wij opzoek naar een hulp. Op het moment dat wij de eerste maal een hulp voorstellen, gaat uw... Spijtig dat u dit zo ervaart. Wij zijn een bemiddelingsbureau en naar aanleiding van uw zoekopdracht gaan wij opzoek naar een hulp. Op het moment dat wij de eerste maal een hulp voorstellen, gaat uw abonnement in. Indien u niet verder wenst te gaan met de voorgestelde hulp, om welke reden dan ook, dan gaan wij weer voor u opzoek naar een nieuwe hulp.